zmiana tabletek antykoncepcyjnych-pytanie

1. Data: 2002-06-09 19:56:59

Temat: zmiana tabletek antykoncepcyjnych-pytanie
Od: "Krewetka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pytanie jak widac w temacie odnosnie zmiany tabletek.
Jakos wczesniej nie przyszlo mi to do glowy .

W ulotce dolaczonej do kazdych tabletek jest informacja o tym ,ze nalezy
zaczac je brac w pierwszym dniu miesiaczki.

Co jednak robic w sytuacji gdy wczesniej juz bralo sie tabletki?

Brac w pierwszym dniu miesiaczki czyli praktycznie bez dnia przerwy, a wiec
i bez miesiaczki?

Czy tez brac tak jakby byly po prostu kolejnym opakowaniem tabletek, a wiec
po 7 dniowej przewie( w czasie, ktorej wystapi miesiaczka)?

Mnie bardziej logiczna wydaje sie ta druga gdyz podczas pierwszej poziom
hormonow w organizmie jest duzo wiekszy i wszystko sie rozregulowuje.
Wole jednak sie upewnic.Dlatego prosze Was o rade.

Aha dodam jeszcze, ze zmieniam Diane-35 na Cilest.

Pozdrawiam

Krewetka

2. Data: 2002-06-09 20:30:52

Temat: Re: zmiana tabletek antykoncepcyjnych-pytanie
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

twoj ginekolog cie nie poinformowal?
pozdrawiam Tichy

3. Data: 2002-06-09 20:46:24

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zależy co zamienia się na co.
tolo

4. Data: 2002-06-09 21:44:42

Od: "Krzychu" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli zmienia sie na tabletki o tym
samym poziomie hormonow to powinno sie je
zazywac tak jak poprzednie (siedmiodniowa przerwa).

5. Data: 2002-06-10 10:53:36

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiec
> po 7 dniowej przewie( w czasie, ktorej wystapi miesiaczka)?

Nie znam sie na tym za bardzo, ale ja musiałam zrobić miesieczna przerwę w
ogóle w braniu, a po przerwie dopiero te inne.
pozdrowienia
Anka

6. Data: 2002-06-15 08:04:01

Od: "Krewetka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora