zmywarka - 2 funkcje - pytania

11. Data: 2005-10-18 18:41:24

Temat: Re: zmywarka - 2 funkcje - pytania
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są jakieś zmywarki, co sygnalizuja światłem diody dającym SPOD urządzenia - zupełnie
jak w dresowozach :-))
JaC

12. Data: 2005-10-19 06:01:50

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Są jakieś zmywarki, co sygnalizuja światłem diody dającym SPOD urządzenia -
zupełnie jak w dresowozach :-))
> JaC

Częściowo tak. ESL 4131 Electroluxa - diodka świeci spod drzwiczek. Jak
się zmywanie skończy, to
"pika" trzy razy i się wyłącza. Wtedy też gaśnie światełko :).

Pozdr.
Janusz

13. Data: 2005-10-19 10:23:35

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> ESL 4131 Electroluxa - diodka świeci spod drzwiczek.

A jak świeci w przypadku zmywarki do zabudowy?
Kurka, coraz ciekawsze ustrojstwo taka zmywarka... ;-)
I.

14. Data: 2005-10-19 11:00:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oznacza to tyle, że diodka wmontowana w drzwi zmywarki świeci na podłogę
> za frontem drzwi ale przed
> cokołem.

Dzięki za opis! Na razie jesteśmy na etapie wybierania, na co wydać kaskę,
więc nie wiem, jak wygląda skończone dzieło...
Wesoło musi być z taką zmywarką... diodki jakieś, dźwięki. ;-)
I.

15. Data: 2005-10-19 11:00:46

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> A jak świeci w przypadku zmywarki do zabudowy?
> Kurka, coraz ciekawsze ustrojstwo taka zmywarka... ;-)
> I.
Otóż, jak każda zmywarka, nawet ta do zabudowy, także ten Electrolux ma
drzwi. W spodniej części tych drzwi jest wmontowana
diodka. Zabudowanie zmywarki polega zgrubsza na wsadzeniu urządzenia do
szafki i przykręceniu go oraz
przykręceniu frontu drzwi oraz cokołu na dole zmywarki (cały czas mowa o
ESL 4131). Front nie może być do samego dołu,
bo się drzwi nie otworzą. Oznacza to tyle, że diodka wmontowana w drzwi
zmywarki świeci na podłogę za frontem drzwi ale przed
cokołem.

Pozdrawiam
Janusz

16. Data: 2005-10-19 11:05:28

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik janoush napisal(a):
> Częściowo tak. ESL 4131 Electroluxa - diodka świeci spod drzwiczek. Jak
> się zmywanie skończy, to
> "pika" trzy razy i się wyłącza. Wtedy też gaśnie światełko :).

Tylko panowie inzynierowie nie pomysleli, zeby to swiatelko na podlodze
ukladalo sie w liczbe minut pozostalych do konca zmywania :(
--
pozdr.
ls

17. Data: 2005-10-19 12:01:49

Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ls napisał(a):

> Tylko panowie inzynierowie nie pomysleli, zeby to swiatelko na podlodze
> ukladalo sie w liczbe minut pozostalych do konca zmywania :(

Tylko napisz po co ? Mnie np. to absolutnie nie interesuje...
Jak się skończy, to będzie skończone ;)
Przecież zaraz po zmywaniu naczynia są jeszcze gorące.
Poza tym, jak się kupuje zmywarkę, to zaraz potem kupuje się dodatkowy
komplet naczyń (zastawę), sztućców i co najmniej dwa komplety łyżeczek do
herbaty/kawy :)

18. Data: 2005-10-19 12:15:24

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko napisz po co ? Mnie np. to absolutnie nie interesuje...
> Jak się skończy, to będzie skończone ;)

No właśnie. Czyli ta funkcja jednak zaupełnie od czapy jest...

Czemu? Giną w zmywarce? ;-)
I.

19. Data: 2005-10-19 13:35:34

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-18, stachu napisał/a/o:

> Też używam jej w nocy, ale parę razy zdarzyło się użyć w dzień i ...
> otworzyć w czasie zmywania. Przyda się.
>
> ... aż się zmywarkę wyłączy. >

> Hmmm, podobno. :)
>
> Do dzisiaj czekam na informacje jak to zrobić w SGV4613 Boscha :)

Trzeba wcisnąć któreś 2 przyciski programów i włączyć włącznikiem -
ustawia się 3-stopniową skalę głośności (0 - wyłączony). Podobnie jak
ustawianie twardości wody.

--
Pete

20. Data: 2005-10-20 06:42:21

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym, jak się kupuje zmywarkę, to zaraz potem kupuje się dodatkowy
> komplet naczyń (zastawę), sztućców i co najmniej dwa komplety łyżeczek

To Ty mi napisz, po co jest ten wskaznik czasu pozostalego do konca
zmywania, skoro go i tak nie widac, jak zamkniesz drzwi?
Lepiej byloby, gdyby zamiast tej diodki, na podloge byl rzutowany czas.
To, ze Ciebie czas zakonczenia zmywania nie interesuje, nie oznacza, ze
nie interesuje nikogo.
Mnie np. interesuje, choc przyznaje, ze nie zawsze ta wiedza jest mi
potrzebna.
Ja wlaczajac zmywarke zwykle patrze na zegarek i dodaje sobie te 1,5g,
zeby wiedziec, kiedy skonczy.
Nie zawsze jednak o tym pamietam.
A co do ilus tam kompletow naczyn: moj synek ma jedna ulubiona lyzeczke,
kubeczek itp. - nie sposob tego skopiowac, chyba ze masz pierscien Arabeli
;)

--
pozdr.
ls

ile mam oddać Państwu?
Tani okap pod zabudowe
jak powinna byc wypoziomowana wanna
Wanna akrylowa - czym zmyć resztki silikonu sanitarnego??
Napiszcie coś złego.