jak powinna byc wypoziomowana wanna

1. Data: 2005-10-17 19:24:11

Temat: jak powinna byc wypoziomowana wanna
Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam maly problem

nowe mieszkanie - jest wanna w ktorej zamontowalem prysznic
wanna jest ulokowana pomiedzy dwoma scianami
i tutaj niestety jest problem
podczas brania natrysku zarowno z jednej jak i drugiej czesci wanny
przylegajacych do sciany splywa mi woda na podloge

czy to blad wypoziomowania
w ktora strone wanna powinna byc wypoziomowana
i jakie sa ew sposoby na rozwiazanie problemu (poza szklanymi drzwiami na
wanne z gumowa uszczelka)

dzieki za pomoc
andre

2. Data: 2005-10-18 10:33:10

Temat: Re: jak powinna byc wypoziomowana wanna
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wynika z raportu Komisji Śledczej, dnia 17.10.2005
świadek o pseudonimie * Andrew R *
zeznał nieopatrznie, co następuje:

> nowe mieszkanie - jest wanna w ktorej zamontowalem prysznic
> wanna jest ulokowana pomiedzy dwoma scianami

rozumiem, że w narożniku łazienki

> podczas brania natrysku zarowno z jednej jak i drugiej czesci wanny
> przylegajacych do sciany splywa mi woda na podloge

Nie rozmumiem, prawda?
Albo woda Ci spływa po ścianach, albo masz dziury w wannie.

> czy to blad wypoziomowania

A co to ma do rzeczy?

> w ktora strone wanna powinna byc wypoziomowana

Powinna być po prostu wypoziomowana, we wszystkie strony.

> i jakie sa ew sposoby na rozwiazanie problemu (poza szklanymi drzwiami na
> wanne z gumowa uszczelka)

Bierz prysznic siedząc w wannie.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

3. Data: 2005-10-18 11:52:01

Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozumiem, że w narożniku łazienki
w dwoch naroznikach
maly odreczny rysunek lazienki: www.mobistel.pl/wanna.jpg

> Albo woda Ci spływa po ścianach, albo masz dziury w wannie.
splywa mi po krótkich brzegach wanny na lazienke

bo to jedyne co mi sie nasuwa

> Powinna być po prostu wypoziomowana, we wszystkie strony.
no wlasnie o to mi chodzi czy powinna byc w moim przypadku wypoziomowana na
sciane tylna lazienki i wtedy woda splywalaby na sciane a nie na lazienke
czy tez powinien byc calkowity pion i wracalaby woda do wanny

> Bierz prysznic siedząc w wannie.
nie dziala, kropelki wody odbijaja mi sie od glowy i spadaja na krotkie
czesci wanny skad splywaja na lazienke

4. Data: 2005-10-18 12:51:38

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrew R" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na sciane tylna lazienki i wtedy woda splywalaby na sciane a nie na
> lazienke czy tez powinien byc calkowity pion i wracalaby woda do wanny

Nie zrozumiałeś:
wypoziomowana znaczy że jest w poziomie. więc nie może być wypoziomowana w
którąś stronę.
W którąś stronę może być pochylona.
W Twoim wypaku wydaje mi sie ze powinna byc wypoziomowana bo jezeli ja w
ktorakolwiek strone pochylisz to albo bedzie cieknac albo bedziesz mial
kaluze na rantach=grzyb po pewnym czasie.

Adam

5. Data: 2005-10-18 13:09:34

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2005 13:52:01 +0200, Andrew R naskrobałeś/łaś:

>no wlasnie o to mi chodzi czy powinna byc w moim przypadku wypoziomowana na
>sciane tylna lazienki i wtedy woda splywalaby na sciane a nie na lazienke
>czy tez powinien byc calkowity pion i wracalaby woda do wanny
Z tego co przypuszczam, to ściekanie wody po ścianie na podłoge wynika
z tego, że wannę masz nieuszczelnioną przy ścianie. Czy brzeg wanny na
styku ze ścianą uszczelniałeś fugą/silikonem, czy też wanna po prostu
sobie luźno stoi?

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

6. Data: 2005-10-18 14:13:33

Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest wlasnie uszczelniona i po tym uszczelnieniu splywa mi na podloge

7. Data: 2005-10-18 14:14:22

Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Twoim wypaku wydaje mi sie ze powinna byc wypoziomowana bo jezeli ja w
> ktorakolwiek strone pochylisz to albo bedzie cieknac albo bedziesz mial
> kaluze na rantach=grzyb po pewnym czasie.

a czy taki stan rzeczy moze podlegac reklamacji ??
czy tez "fachwcy" stwierdza ze tak ma byc i juz i mam sie kapac a nie brac
prysznic

8. Data: 2005-10-18 14:52:31

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy taki stan rzeczy moze podlegac reklamacji ??
> czy tez "fachwcy" stwierdza ze tak ma byc i juz i mam sie kapac a nie brac
> prysznic

A na co się umawialiście?
Jeżeli nie jest wykonane tak jak chcesz to na pewno. I na pewno usłyszysz że
tak ma być. Poza tym jeżeli jest to rozliczone to tymbardziej ciężko będzie
ci cokolwiek wyegzekwować.

Adam

9. Data: 2005-10-18 15:53:20

Od: "Andrew R" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam mieszkanie z TBS-u wiec nie ja sie umawialem stad tez chcialem wiedziec
czy taki stan rzeczy podlega reklamacji

10. Data: 2005-10-18 16:52:45

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Oct 2005, Andrew R wrote:

> mam mieszkanie z TBS-u wiec nie ja sie umawialem stad tez chcialem wiedziec
> czy taki stan rzeczy podlega reklamacji

Ale jaki stan rzeczy chcesz osiągnąć? Bo jak jest woda, to musi gdzieś
spłynąć...

Pozdrawiam,

Alojzy

Wanna akrylowa - czym zmyć resztki silikonu sanitarnego??
Napiszcie coś złego.
Wypaczone panele podlogowe - co robic ?
Drzwi do kabiny pryszn. murowanej kto wykona? - Pomorskie
Lodówko-zamrażarka Indesit kontra Whirlpool ??? za i przeciw