zmywarka do zabudowy

11. Data: 2009-08-11 16:41:21

Temat: Re: zmywarka do zabudowy
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

piast9 wrote:
> Jak w praktyce z głośnością omawianego sprzętu? kuchnię mam "otwartą"...

Ja nie mam najcichszej zmywarki, ale i tak jest na tyle cicha, że nawet
można przy niej spać i czasem ciężko zauważyć, że skończyła pranie.

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2009-08-11 18:47:55

Od: "jQ" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
> ogrzewaczem).
Dokładnie. Liczy się tylko Bosch - Siemens. Reszta do pięt im nie dorasta.

13. Data: 2009-08-11 19:34:52

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Druid29 wrote:
> przecież Siemens i Bosch to to samo tylko Siemens jest droższy.

Niby to samo, tylko skąd biorą się katalogowe różnice 4dB głośności w
porównywalnych modelach? A co do cen, to trudno stwierdzić, bo Bosch i
Siemens nie mają identycznie wyposażonych modeli zmywarek, choć rzeczywiście
poszczególne opcje są identyczne. Oczywiście cały czas mam na myśli średnią
półkę.

Pozdrawiam,
Druid29

14. Data: 2009-08-11 19:41:37

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 wrote:

> Niby to samo, tylko skąd biorą się katalogowe różnice 4dB głośności w
> porównywalnych modelach?

no siemens jest lepszy wieć musi być cichszy :) inna metoda pomiaru :)

15. Data: 2009-08-11 22:08:58

Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piast9" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Stało się - koleżanki przekonały moją ładniejszą połowę do zakupu
> zmywarki do naczyń. Akurat na tym sprzęcie wcale się nie zanam... Jaką
> markę, model polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat
> służyć .. Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę
> poza zużyciem energii, wody, programy itp?
> Z góry dziękuję za rady....
>
> Piast

Ja też zacząłem od dolnej półki, a niestety skończyło się na tym, że ten
1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe
lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych
opninii, co również potwierdzam:
http://www.ceneo.pl/;0151793050-10.htm#productOpinio
ns

pzdr
ia

16. Data: 2009-08-11 22:48:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:08:58 +0200, ia napisał(a):

> [...]
> 1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe
> lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych

Mam prawie identyczny model, podobna cena, jest to świetny sprzęt,
potwierdzam. Dołożyliśmy parę setek za 5-letnią gwarancję, bo uznalismy, że
jesli ma się popsuć, to właśnie w tym okresie - używamy codziennie z pełnym
wsadem i to najczęściej w programie intensywnym. Więc warto. Wychodzę z
założenia, że jeśli się w ciągu 5 lat nie zepsuje, to znaczy jest to dobry
egzemplarz i dalej też nie będzie źle.
Z łezką w oku będę jednak wspominać mojego 13-letniego bezawaryjnego
Bauknechta... który w ciągu tych lat w połowie tego czasu wymagal tylko
wymiany pompy... Wodę mamy paskudną odkąd jest wodociąg, więc pompa nie
wytrzymała zakamienienia, gdy w ustawieniach zmywarki nie wzięłam go pod
uwagę po załozeniu wodociągu - przedtem mielismy cudowną, miękką wodę z
własnej studni - zero kamienia.
--

Ikselka.

17. Data: 2009-08-12 06:18:21

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bosch (z aqua-stop, minimalną ilością programów i przepływowym
> ogrzewaczem).

Czyli najtańszy Bosch. 60cm
Popieram.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

18. Data: 2009-08-12 09:01:27

Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:

> Czyli najtańszy Bosch. 60cm

Jeśli najtańszy model to zwróć uwagę na kosze i możliwości ich
załadowania naczyniami. Te najtańsze są bardzo mało elastyczne pod tym
względem. Porównaj sobie kosze w droższym modelu i zastanów się czy nie
warto jadnak dopłacić.
--
Slaw

19. Data: 2009-08-12 14:57:20

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Siemens nie mają identycznie wyposażonych modeli zmywarek, choć
> rzeczywiście poszczególne opcje są identyczne. Oczywiście cały czas mam na

Przecież o to chodzi by nie można było bezpośrednio porównywać. Bosch i
Siemens to to samo w nieco innym opakowaniu, tylko Siemens jest niby
pozycjonowany wyżej, więc jest nieco droższy.
Ja mam zmywarkę Boscha SMV59 i ma poziom hałasu 44 dB i to jest bardzo,
bardzo niski poziom hałasu.

20. Data: 2009-08-12 15:19:43

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h5ula1$578$1@newsread.aster.pl...

> [...]
> pozycjonowany wyżej, więc jest nieco droższy.
> Ja mam zmywarkę Boscha SMV59 i ma poziom hałasu 44 dB i to jest bardzo,

Wiosną dokładnie porównałem dane katalogowe z cenami (na allegro) i nie
stwierdziłem tego co piszesz, pomimo, że jeden ze sprzedawców też mówił o
wyŻszym pozycjonowaniu SIEMENSA. Ale może rzeczywiście trafiłem na okazje
cenowe.
Mój Siemens też ma 44 dB, rzeczywiście jest dość cichy, a porównywalne
cenowo i funkcjonalnie Bosche miały katalogowo 48 dB. Twój Bosch (domyślam
się że SMV59T00) to najwyższa póka wśród zmywarek, ale nie ma bezpośredniego
odpowiednika u Siemensa. Zresztą zależnie od sprzedawcy różnice ceny danego
modelu dochodziły do 350 zł.

Pozdrawiam,
Druid29

Jak usunac nalot plesni z betonowej sciany ?
Rozpylacz do farb Wagner - opinie?
Instrukcja licznika 12NE01r
Oświetlenie łazienki - lampy ze świetlówką GX53
Wilgoć w piwnicy