zmywarka - jakość zmywania

1. Data: 2002-01-23 09:11:45

Temat: zmywarka - jakość zmywania
Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem Bosh SRS 3039.
Naczynia są matowe (nabłyszczanie ustawione na 5) i jakby niespłukane
(zacieki i ślady brudnej, tłustej wody) , po spłukaniu pod kranem są dopiero
super czyste. Co źle robię???
pozdrowienia

--
Marcin
http://markoz.republika.pl

1. Data: 2002-01-23 09:54:29

Temat: Re: zmywarka - jakość zmywania
Od: Jarek <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (zacieki i ślady brudnej, tłustej wody) , po spłukaniu pod kranem są dopiero

ZMNIEJSZ poziom nablyszczania - ten plyn w zbyt duzej ilosci zostawia tluste
slady i zacieki. Sprawdz tez, czy dobrze masz ustawiona twardosc wody.
Jarek

1. Data: 2002-01-23 10:26:59

Temat: Re: zmywarka - jakosc zmywania
Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcialbym byc zbyt przykry, ale czy nie ma opisu co robic w takiej
sytuacji w instrukcji obslugi? Jesli nie ma, to zle to swiadczy o
producencie. W mojej instrukcji pisze co robic w takich sytuacjach
(generalnie potwierdzam zdanie poprzednika - zacieki swiadcza o zbyt duzej
ilosci nablyszczacza).
Pozdrawiam!

Arek S.

1. Data: 2002-01-23 21:32:17

Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Naczynia są matowe (nabłyszczanie ustawione na 5) i jakby niespłukane
> (zacieki i ślady brudnej, tłustej wody) , po spłukaniu pod kranem są

a jest sol ??

pozdroo
Jacek

1. Data: 2002-01-24 09:52:17

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jest sol ??
No jasne że jest. W instrukcji napisano że brudne naczyna moga byc kiedy
pompa nie odpompowuje wody - i tak jest w istocie zostaje woda na dnie i po
każdym zmywaniu jest ona coraz bardziej biała - ale jaki ma ona związek z
płukaniem?

Marcin
http://markoz.republika.pl
Gadu-Gadu 13349

1. Data: 2002-01-24 12:16:26

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mk wrote:

> [...]
> każdym zmywaniu jest ona coraz bardziej biała - ale jaki ma ona związek z

popatrz w instrukcji, gdzie nalezy szukac
resztek i smieci, ktore pochlonela zmywarka.

mielismy podobny klopot, gdy koledzy w pracy
odzywiali sie salatka z tunczyka i kukurydzy,
a nie chcialo im sie plukac talerzy. :-(

Dominika

1. Data: 2002-01-24 13:45:17

Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie chcialo im sie plukac talerzy. :-(

Płukać talerze ????? To lepiej je odrazu umyć pod kranem !!

Jeśli zostaje woda a nie powinna to być może:
- jest zagiety przewód odpływowy
- przytkana jest pompa

Zacieki na naczyniach to najprawdopodobie złe proporcje nabłyszcacz - sól.

Pozdrowionka
krzysiek

1. Data: 2002-01-25 10:25:42

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

KRZYCHO wrote:

> Płukać talerze ????? To lepiej je odrazu umyć pod kranem !!

z kukurydzy i innych resztek "wielkokalibrzastych" oplukac
warto.
wydlubywanie ziarenek kukurydzy bylo czasochlonne
i chyba malo przyjemne. chyba, bo dlubali winowajcy.

:-)
pzdr.
Dominika

Powódź