zmywarka - problem i prosba o rade

11. Data: 2009-07-04 21:39:47

Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
Od: "Ro" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "rafuls" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
news:fa233918-9039-452c-bd1a-e2484d9988af@x5g2000yqk
.googlegroups.com...
> faktycznie byl wylaczony elektronicznie dozownik nablyszczacza oraz
> przestawil sie elektroniczny wskaznik twrdosci wody z poz 5 na 1 w
> skali od 1 do10 i tu przy naszej twardej wodzie maszyna zaczela
> traktowac jakby prawie tego kamienia nie bylo - stad szarosc i
> zacieki na wszystkim co bylo w zmywarce oraz na samej zmywarce w
> srodku
> raz jeszcze dzieki za rady
> pozdrawiam

ciekawe bo mam podobne zjawisko (maszyna Ariston)

z tym ze sterowanie dozowaniem manualne

sól na ok 60%
plyn 1-7 (5)

niektóre naczynia sa ok, na innych zaciekli straszliwe

sól chyba Somat (specjalnie nie przywiazuje uwagi bo to chyba chlorek sodu i
tyle),plyn i tabletki Calgonit

jakies sugestie ?
sól na max ustawic ? plyn na max ? ... oba ?

R.

12. Data: 2009-07-05 05:30:15

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "rafuls" napisal:

> dziekuje bardzo za pomocne rady
> juz wszystko dziala ok

Heh, no i wyszlo tak jak pisalem. W odróznieniu od wszystkich zgadywaczy
zdarza mi sie naprawiac te maszyny i w takich przypadkach nawet nie jade do
klienta, bo wszystko da sie zalatwic na telefon. Po prostu nie ma fizycznej
mozliwosci, zeby nowa maszyna nie myla jak trzeba.

Teraz jade na urlop ;)

P.

13. Data: 2009-07-05 09:47:54

Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

w moim przypadku w elektroluxie jest ustawianie twardosci wody
manualne i elektroniczne
faktycznie przez przypadek zostaly poprzestawiane ustawienia
elektroniczne stad bardzo przydal mi sie opis Pieterka
co do soli to zapewne tak jak piszesz Ro - ja uzywam wszystko
calgonitu i tabletki - jestem zadowolony
z tego co wiem im wiecej dasz nablyszczacza to moga wystepowac smugi i
mleczne zacieki
jezeli sol ustawisz na max to moze wystapic nie wystarczajace
rozpuszczenie tabletki przy krotkim programie (ja tak mialem prz
nastawieniu 7 w skali 1-10 teraz mam 5 i jest ok - i w kranach mam
dosc twarda wode - jednak nie wiem jak to jest w Aristoniew
ustawieniach)

raz jeszcze dziekuje za rady i zycze milego urlopu Pieterek

pozdrawiam
R.

Lodówka Side by Side
[POZ] - szyba w kuchni na ścianie zamiast kafelek
Korzyści z małej jednobudynkowej nieruchomości w spółdzielni mieszkaniowej
Ile wolnego miejsca nad sedesem?
Płyta indukcyjna - pytania do użytkowników