znajde taki krem czy cos :) ?

1. Data: 2008-01-07 16:23:19

Temat: znajde taki krem czy cos :) ?
Od: 110010 <1...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

hej,
czy mozecie polecic tani krem (lub cokolwiek innego) do twarzy, cos co
dawaloby efekt niezbyt zdrowego wygladu (blada skorka, itp)... :)
pewnym rozwiazaniem byloby np. zawranie nocy, ale nie chce sie az tak
bardzo poswiecac ;)

2. Data: 2008-01-07 16:58:18

Temat: Re: znajde taki krem czy cos :) ?
Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "110010" <1...@1...com> napisał w wiadomości

> czy mozecie polecic tani krem (lub cokolwiek innego) do twarzy, cos co
> dawaloby efekt niezbyt zdrowego wygladu (blada skorka, itp)... :)

Może po prostu podkład o 1-2 tony za jasny? Pod oczami można zrobić sińce
niebieskawym cieniem do powiek ;-)) A tak z ciekawości, czemu musisz
udawać niezdrowego? Mhmmm jakaś niewygodna klasówka się szykuje? ;-)))

3. Data: 2008-01-07 18:34:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Jan 2008 17:23:19 +0100, 110010 napisał(a):

> [...]
> dawaloby efekt niezbyt zdrowego wygladu (blada skorka, itp)... :)
> pewnym rozwiazaniem byloby np. zawranie nocy, ale nie chce sie az tak

10 piw na zmianę ze zsiadłym mlekiem (2 l) plus woda z kiszonych ogórków.
Będzie realistycznie.

4. Data: 2008-01-08 07:48:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Jan 2008 19:34:27 +0100, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> 10 piw na zmianę ze zsiadłym mlekiem (2 l) plus woda z kiszonych ogórków.
> Będzie realistycznie.

Omujborze! Toz to hardcore! :) Na pewno bedzie realistycznie, ale czy
zalozyciel watku to przezyje? ;)
Ze sposobow mniej inwazyjnych polecam dwie firmy, ktore maja bardzo jasne
podklady w ofercie: jeden to Bourjois. No i cholera jasna zapomnialam,
jaki podklad mialam. Tyle tylko pamietam, ze byl dosc plynny, a odcien to
ivory. No bladzioch straszliwy, ja mam jasna cere, ale dla mnie byl o
wieeeeele za jasny. Druga firma to MaxFactor i mialam Facefinity rowniez w
odcieniu ivory. Pomijam fakt, ze uczulil mnie paskudnie przy trzecim
uzyciu, ale bladosc byla naprawde okrutna, jeszcze lepsza niz w przypadku
Bourjois.
Jesli do tego dolaczy sie delikatny acz sugestywny makijaz oczu (moze
maznac sie siwym cieniem pod oczami, zeby sie piekne chore slady zrobily?
a kaciki oczu potraktowac cieniem czerwonym, gore powieki przy rzesach
delikatnie tez?), powinno cos to dac.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2008-01-08 08:26:41

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może krem z wysokim filtrem (mineralnym)?

6. Data: 2008-01-08 08:43:07

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> [...]
> paskudnie przy trzecim uzyciu, ale bladosc byla naprawde okrutna,
> jeszcze lepsza niz w przypadku Bourjois.

Jeszcze dobrze by bylo, by ten podklad bardzo dobrze kryl i np. tak jak
Avonowy Perfect Wear (nie wiem, czy jeszcze produkuja, mialam dawno
temu) przy przedawkowaniu dawal bardzo brzydki efekt suchej maski.

th

7. Data: 2008-01-08 09:11:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jan 2008 09:43:07 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> Jeszcze dobrze by bylo, by ten podklad bardzo dobrze kryl i np. tak jak
> Avonowy Perfect Wear (nie wiem, czy jeszcze produkuja, mialam dawno
> temu) przy przedawkowaniu dawal bardzo brzydki efekt suchej maski.

U mnie dawal efekt maski niezaleznie od ilosci. I byl jasny, faktycznie :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

8. Data: 2008-01-08 09:28:21

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> U mnie dawal efekt maski niezaleznie od ilosci. I byl jasny, faktycznie :)

Ale za to swietnie nadawal sie na korektor :)

th

9. Data: 2008-01-08 12:25:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jan 2008 10:28:21 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> Ale za to swietnie nadawal sie na korektor

Az zaluje, ze nie dalam mu szansy. Za bardzo mnie zdenerwowal ;)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

10. Data: 2008-01-09 20:25:57

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Jan 2008 09:26:41 +0100, ninaad napisał(a):

> Może krem z wysokim filtrem (mineralnym)?

Najlepiej maść cynkowa - daje świetny kolorek, a przy okazji kuracja dla
cery ;-P

Define-a-lash Maybelline oceniam
wosk
bardzo sucha cera