Re: znów pomyłka Nauki?

Data: 2015-12-16 15:05:01
Temat: Re: znów pomyłka Nauki?
Od: "Ghost" <g...@e...com>

dyskusyjnych:n4rlnm$4ck$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:56711310$0$688$65785112@news.neostrada.pl...

>Fajne prowadzisz krucjaty :-)
>Pomogę Ci, bo tym razem kruszysz kopię o nic:

>http://sjp.pwn.pl/szukaj/alternatywa.html

Manipulacja to twoje drugie imię:

alternatywa
1. <<dwie wykluczające się możliwości; też: konieczność wyboru między dwiema
wykluczającymi się możliwościami>>
2. log. <<zdanie składające się z dwóch zdań połączonych spójnikiem
lub(albo), wówczas prawdziwe, gdy choć jedno ze zdań składowych jest
prawdziwe>>

Kiedy wiadomo na pewno, ze pszemololo oszukuje? Wtdy gdy pisze na usenet.