znowu tabletki:)

11. Data: 2002-12-02 08:52:23

Temat: Re: znowu tabletki:)
Od: "Xawery" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam się ! Zajście w ciąże przy prawidłowo branych tabtkach jest nie
możliwe, a wszystkie przypadki o których mówi się że tak było, wynikają z
fałszerstwa autorów tego czynu. Każdy woli "zwalić" wine na tabletki niż
przyznać się do własnego głupawego czesto błędu. Jest też przypdek w którym
rzeczywiście wszystko wydaje się być w porzadku a ciąza jest. Wtedy też
oznaca to, że coś musiało się przytrafić, czego nie jesteśmy w stanie
skalsyfikować - może to być "czynnik zespolony".
To ten efekt czynnika zespolonego dział mniej razy niż pierwszy opisany
przypdek, który niestety wśród ludzi jest częsty bo tacy właśnie jesteśmy !!
!! !!

12. Data: 2002-12-02 12:51:38

Od: "becisko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - leki, ktore wchodza w interreakcje z preparatem antykoncepcyjnym...
naleza
> do nich rowniez niektore ziola np. dziurawiec
> - jest tez bardzo mala grupa kobiet (setna czesc promila) dla ktorych
> przerwa 7 dni jest zbyt dluga... poziom hormonow spada wtedy do poziomu
przy
> ktorym nie sa juz blokowane jajniki i moze dojsc do owulacji...

Zazywam preparat taki drozdzowo - witaminowy na cere "dro-vit" mam madzieje
ze on nie zmniejsza skutecznosci???
Nic takiego w kazdym badz razie na nim nie pisze.

Czyli mozlwie jest ze teoretycznie dla mojego organizmu tez np. ta przerwa
moze byc za dluga?????????

13. Data: 2002-12-02 19:56:08

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xawery" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To ten efekt czynnika zespolonego dział mniej razy niż pierwszy opisany
> przypdek, który niestety wśród ludzi jest częsty bo tacy właśnie jesteśmy
!!

a kolega jest repem jakiej firmy?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2002-12-03 13:43:14

Od: "Xawery" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Xawery" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie
> którym
> !!
>
> a kolega jest repem jakiej firmy?

Nie jestem związany z żadną firmą - to moje wnioski z rozmów z lekarzami
oraz literaturą przeczytaną

15. Data: 2002-12-03 15:27:28

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem związany z żadną firmą - to moje wnioski z rozmów z lekarzami
> oraz literaturą przeczytaną

aha... czyli kolejny znawca tematu na podstawie zaslyszanych opowiesci...
jak na takie "zglebienie" tematu wypowiadasz sie chyba zbyt kategorycznie...

a chetnie bym sie zapoznal z literatura, ktora mowi ze tabletki
antykoncepcyjne sa 100% skuteczne

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

16. Data: 2002-12-08 18:04:07

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

lukas3339 wrote:

> [...]
> dalej brala ale dziewczynka urodzila sie zdrowa. No i sam sie
> zastanawiam czy to mozliwe zajsc w ciaze biorac tabletki?

Cos ta historia z Twoją koleżanką jest niaciągana. Gdyby przestała
przyjmować pigułki, to ciąża mogłaby dojść do skutku. Ale skoro jakimś cudem
zaszła i nadal te pigułki stosowała, to z logicznego punktu widzenia powinno
nastąpić poronienie. Pigułki powinny zadziałać jak środek poronny,
przynajmniej tak mi się wydaje.

--
pozdrawiam,
Elvira

17. Data: 2002-12-20 23:57:13

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> [...]
> Statystyka mówi, że niestety na kogoś musi wypaść;), bo nigdzie nie
> zauważyłam, żeby na opakowaniu by napis: "100% skuteczność".

Ale jest chyba bliska cyfra, coś koło 99,9%. Poza tym zachodząc w ciążę i
dalej stosując pigułki można chyba doprowadzić do przerwania ciąży.

--
pozdrawiam,
Elvira

Do Stomatologów (POMOCY) RTG