zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!

31. Data: 2007-03-11 21:41:15

Temat: Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:et1fi2$117l$1@news2.ipartners.pl...

> i po tym zdaniu powinien się skończyć
>
> j_d

Howgh.

32. Data: 2007-03-11 22:25:31

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 7:46 pm, "darkblue" <m...@m...pl> wrote:
> to nekanie tylko je nakreca i zawsze wroca jesli natomiast nie bedziemy
> odpowiadac na tematy nie zwiazane z grupa to sami zrozumieja po
> miesiacu/roku/kilku latach ze pisanie nie na temat nie spotka sie z zadnym
> poklaskiem

Grupa nie wymagająca uwagi innych: ani poklasku, ani pogwizdu...
Żyją we własnym świecie, są samowystarczalni intelektualnie i tylko
oni rozumieją się nawzajem.
Nie podejmują tematów ogólnie uważanych za dopuszczalne - po prostu z
powodu niezrozumienia ich przez innych.
Mensa... lub Trolle :-)

33. Data: 2007-03-11 22:37:13

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 8:30 pm, "andro" <k...@p...tp.pl> wrote:
> ** Happy to będzie jak ty i tobie podobna swołocz zniknie z grupy.Można was
> kasować ale zawsze wyłazicie jak karaluchy z niezablokowanej dziury, jak
> owady zmieniacie postać i filtry na nic. Przyczajony _ma rację co jak co ale
> gówna to potraficie sporo wylać.

Wybaczam ci epitety, bo to twój język ojczysty... Zwłaszcza
"swołocz"...

34. Data: 2007-03-11 22:44:04

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:et1co7$2u0$1@news.lublin.pl>
Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> pisze:

> A po co w ogóle? Filtruj samego Panslavistę.

A możesz mi pomóc skonfigurować filtr, który odsieje durne i bezsensowne
wypowiedzi Panslavisty, a zostawi te normalne i przydatne (bo i takie czasem
bywają)?

--
Nixe

35. Data: 2007-03-11 22:57:03

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 11, 11:44 pm, " Nixe" <n...@f...pl> wrote:
> [...]
> wypowiedzi Panslavisty, a zostawi te normalne i przydatne (bo i takie czasem

A ta Twoja teraz - to durna, czy przydatna? Bo nie wiem, jak
filtrować...
:-)

36. Data: 2007-03-11 23:04:48

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> [...]
> wypowiedzi Panslavisty, a zostawi te normalne i przydatne (bo i takie czasem

Nie zauważyłem (*). Ale jeśli znajdujesz w nich coś przydatnego, to czytaj
na zdrowie a filtruj w głowie. Jak to niby sobie inaczej wyobrażasz? Skoro
uważasz, że pojawienie się czasem czegoś wartościowego wynagradza Ci czytanie
śmieci, to nie stosuj filtra. Jeśli nie wynagradza - filtruj.

Pedro.

(*) W związku z czym mój filtr wygląda bardzo prosto - jeśli w polu "From:"
jest "Panslavista", post jest zaznaczany jako przeczytany. ;)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

37. Data: 2007-03-11 23:08:13

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:et21ug$1aj$1@news.lublin.pl>
Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> pisze:

> Nie zauważyłem (*). Ale jeśli znajdujesz w nich coś przydatnego, to
> czytaj na zdrowie a filtruj w głowie. Jak to niby sobie inaczej
> wyobrażasz?

Moje pytanie było ironiczne :)
Po prostu filtrowanie wbrew temu, co sugerujesz, nie rozwiązuje istniejącego
tu problemu.

--
Nixe

38. Data: 2007-03-11 23:13:45

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> i w łóżku nas umieściła -
Czy umiesz czytac? ZAPYTAŁAM Panslaviste czy sprawdza w lozku.Pytanie a
stwierdzenie to roznica :-]

> Ale ona się wtedy zabije - ja wiem, co jej po głowie chodzi...
Tak ,taaaak,śnić ludzka rzecz,ale twoje śnienie na jawie to juz choroba :-]

>PS. Muszę na nią też nieźle działać... Nic, tylko o łóżku i o łóżku...

Faktycznie,caly czas gadam o łóżku.Pierwszy moj post w calej karierze o
łóżku.No taaaaaaak-caly czas o łóżku gadam!!CAŁY CZAS!Trzymajmy ramy [łóżka]
to sie nie po....amy ! O,znowu o łóżku...no co za jędza.
Z tym dzialaniem,oddzialywaniem i wplywaniem troche racji jest-twoje teksty
sprawiają że trace wiare w ludzi.

>I martwi się o mnie, że mnie mąż spierze...
A tu cie zagne.Czekam z niecierpliwoscia na tą chwile ,aż zobaczy twoje
"dyrdymały i pitulenie"

>Dobra kobieta, dobra. Z bardzo małym rozumkiem
Wow,cholera! Jestes niemożliwa. Po paru postach jestes w stanie od a do z na
wylot każdego rozpoznać jaki jest,co czuje,intencje,o kogo sie martwi ,jakie
ma iq,jakiej wielkosci rozumek, czy umie cofac auto i czy mysli non stop o
łóżku. Za 3 lata glosujmy na XLke!

>i na pewno cofać auta nie umie... jak 75 procent kobiet.
Dowartosciowujesz sie tym ,ze grupa do ktorej nalezysz to nie 1 ani 3% a aż
75? :-] No w sumie...kazdy musi sobie jakos radzić.

A jakież to słodkie ,ze odpowiadasz na moj post szepcząc do ucha odpowiedz
Panslaviscie.Aż cie korci ,zeby w koncu ze mna pogadac,daj sie ponieść
emocjom! It's real life!

39. Data: 2007-03-11 23:26:33

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> [...]
>
> Moje pytanie było ironiczne :)
> Po prostu filtrowanie wbrew temu, co sugerujesz, nie rozwiązuje istniejącego

Komu nie rozwiązuje, temu nie rozwiązuje.

Pedro.

40. Data: 2007-03-12 01:19:17

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 12:08 am, " Nixe" <n...@f...pl> wrote:
> Po prostu filtrowanie wbrew temu, co sugerujesz, nie rozwiązuje istniejącego
> tu problemu.

Filtrowanie nie rozwiązuje, ale flirtowanie - tak :-)
Flirtuj więcej ze swym poczuciem humoru, bądź trochę bardziej na
luzie, nie numeruj wszystkiego i wszystkich - to recepta na wszystkie
problemy tego świata.
Będziesz wtedy miała mniej zacięty wyraz twarzy, wilgotniejsze oczy i
wiatr we włosach...

PRZETWORY GRUPOWE
zorganizujmy zjazd prk...
do FACHOWCÓW: dość staranna galareta
Jeszcze o chili - to chyba ze mną jest coś nie tak
pierogi ze szpinakiem