zostawic 13 i przejsc na MM????

1. Data: 2004-02-27 11:33:14

Temat: zostawic 13 i przejsc na MM????
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
Czytam Was sobie i zainteresowałam się dietą MM wygląda sensownie.Mam
tylko problem, jestem na diecie 13 dniowej 4 dzień, schudłam 2 kg:-)i
nie wiem czy ją skończyć i wtedy zacząć MM czy przerwać już
teraz?Pisałam Wam ,że jestem niecierpliwa, a na 13 na pewno 5 kg
zgubię,a później to już tylko utrzymać.A, czuję się świetnie,nie
jestem głodna nic mi nie dolega.

Gosia

2. Data: 2004-02-27 11:49:18

Temat: Re: zostawic 13 i przejsc na MM????
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko problem, jestem na diecie 13 dniowej 4 dzień, schudłam 2 kg:-)i
> nie wiem czy ją skończyć i wtedy zacząć MM czy przerwać już

nie chce ci radzic , bo nie czuje sie kompetenta, ale powiem ci co ja robie
:)))
ja jestem 5 dzien na tej diecie (na mojej rozpisce pozwalaja pic zielona
herbate). wzielam sie za nia w akcie desperacji - moja waga rosla bez
wzgledu na to i jak jadlam i chcialam to gwaltownie zatrzymac. na razie
poskutkowalo. jednak nie chudne tak jak sobie zyczylam, ale przynajmniej nie
tyje.
w kazdym razie zamierzam wytrwac do konca tej 13stki. zobacze ile zrzuce. a
potem MM.

pzdr
marta

3. Data: 2004-02-27 12:00:12

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ja robie
> :)))
> ja jestem 5 dzien na tej diecie (na mojej rozpisce pozwalaja pic

A ile tej herbaty możesz pić?Ja chyba też zostanę do konca,bo właśnie
czytam w archiwum,że na MM przez jakis czas mogę nie chudnąć:-(a wtedy
sie zniechęcę.''

Gosia

4. Data: 2004-02-27 12:04:58

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile tej herbaty możesz pić?Ja chyba też zostanę do konca,bo właśnie
> czytam w archiwum,że na MM przez jakis czas mogę nie chudnąć:-(a wtedy
> sie zniechęcę.''

nie ma ograniczen co do ilosci. ja wypijam dziennie 2-3. wiecej nie moge, bo
zoladek sie buntuje :)
a jesli chodzi o MM, to zaczynam cokolwiek by sie dzialo - to moja ostatnia
deska ratunku...

pzdr
marta

5. Data: 2004-04-09 16:03:59

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy przerwać już teraz?

Zdecydowanie tak!!!
Jak chcesz mieć szybszy efekt, to jako wstep do MM
zapodaj sobie ze 2 tygodnie Atkinsa :)

Pozdrawiam
Hoody

oliwa z oliwek