Re: zostawione wiadomosci

Data: 2011-03-14 13:54:43
Temat: Re: zostawione wiadomosci
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-03-14 14:03, darr_d1 pisze:

> Okay, przepraszam. Akurat ten "popis" nie był z mojej strony ani zbyt
> elegancki ani szczególnie potrzebny. Jak jednak dalej wspomniałem,
> niektóre kontakty przydają się w życiu i nie warto ich niszczyć.

> Nie wiem jak ktoś, ale komunikat o braku czasu, a co za tym idzie
> braku możliwości natychmiastowej odpowiedzi, nie powinien obecnie
> nikogo dziwić. W końcu czas jest dziś towarem deficytowym. Jeśli
> jednak to komuś nie wystarcza, można się podeprzeć argumentem (co
> niekoniecznie musi być kłamstwem), że przy dużej ilości otrzymywanych
> [...]

Moze jestem troche przewrazliwiony, jednak odnosze wrazenie, ze im
bardziej ktos jest dobry w jakiejs dziedzinie, to tym bardziej
malostkowy w innej i niestety, jak chce sie czerpac jakies profity z tej
jednej, to trzeba wysilic sie na stosowna dyplomacje w tej innej.
I o przyklad takiej dyplomacji mi chodzi.
Natomiast sugerowane, nawet bardzo delikatne, ze ktos ma nizszy
priorytet niz inni, tym bardziej u kobiet, jest dyplomatycznie chyba
troche dyskusyjne.