zupa

251. Data: 2006-11-28 22:21:10

Temat: Re: zupa
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Nov 2006 22:55:31 +0100, fi_ona <f...@g...pl> wrote:

> Szkoda czasu na gotowanie gdy taki goracy temat sie przewija i mozna sie
> ubawic po pachy :-) Chyba jutro zamowie pizze :)
>
> --
> fi_ona
> p.s. zartowalam z ta pizza - ugotuje cos jutro, obiecuje :)

Pizza, pizza - wczoraj na obiad pojechaliśmy do KFC.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

252. Data: 2006-11-28 23:33:11

Temat: Re: Patent
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> Ło Jezu, jaka sielanka. Teraz to już nie na kolana do kąta tylko ze
sznurem
> na strych.

Zazdrośnice.....:)))
Też byście tak chciały. Ja bym chciała....
Nie za długo. Tak tydzień raz na pół roku. Bo w gruncie rzeczy większość z
nas tęskni za spokojnym, uporządkowanym życiem, ale... Po tygodniu zabawa w
idealną mamę, idealną żonę i idealną gospodynię zaczęłaby mnie najpierw
nużyć, potem męczyć, a potem potwornie irytować z jednego prostego powodu -
te zajęcia nie mają końca. Nigdy nie jest wszystko ugotowane, wszystko
posprzątane, wszystko uprane i wyprasowane... To już lepiej sobie odpuścić i
nawet nie próbować być ideałem. Nic się nie stanie jeśli raz będzie obiad
domowy, raz z półproduktów, raz pizza na zamówienie, a raz wizyta w
przytulnej restauracji - wedle humoru i mocy przerobowych - bo póki razem
zasiadamy do stołu i WSZYSCY mamy o czym pogadać (bo tyle się dzieje w
naszym życiu OPRÓCZ spraw domowych) to wysprzątany do połysku dom i uprane
skarpetki w szufladzie mają drugorzędne znaczenie.
W dodatku za często słyszę, że rodzina na dłuższą metę nie docenia wysiłków
idealnej pani domu. Szybko się przyzwyczajają tę sielankę traktować jako
obowiązującą normę i wtedy już nie ma odwrotu - albo kobieta trwa w
kieracie, a wymagania rodziny rosną, albo zaczyna się buntować i sielanka
kończy się wielką awanturą. No, chyba że pan domu do tego czasu na tyle
obrośnie w piórka, żeby pani domu zatrudnić do pomocy sztab służby
wszelakiej, co by pani domu mogła się też rozwijać poza-domowo, a sielanka
nie traciła na jakości:)
Anka -
- nie leniwa, ale z potężną awersją do wszelkich kieratów, z których nie ma
ucieczki

253. Data: 2006-11-29 00:46:27

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ekhi7q$gg6> > > Proste - pić bawarkę

> I pluć przez lewe ramię też? ;-)

> Taaa... najlepiej niech obiad ugotuje (wracając do tematu tak w sumie), i to
> z dwóch dań.
>
> Qra

O co chodzi z tą bawarką?

Chyba mnie się niejaki Panslavista z KF-a "wyciongnoł" ;-)....i z kuchni
przyplątał...

Pozdrawiam
Ula (ulast) i mineralna niegazowana

254. Data: 2006-11-29 00:49:31

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fi_ona" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Szkoda czasu na gotowanie gdy taki goracy temat sie przewija i mozna sie
> ubawic po pachy :-)

:-)

> Chyba jutro zamowie pizze :)

U nas dziś na kolację była....

Pozdrawiam
Ula (ulast)

255. Data: 2006-11-29 07:43:19

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:
> [...]
> zaczęłaby mnie najpierw nużyć, potem męczyć, a potem potwornie
> irytować z jednego prostego powodu - te zajęcia nie mają końca.

Wiem o tym, bo już długi czas jestem na urlopie wychowawczym i baaardzo
tęsknię za swoim życiem. Po prostu tęsknię za sobą. I nie przekonują mnie
pierdoły o drożdżówkach i obiadkach, bo wiem, że to chwilowa przyjemnośc -
dokładnie tak jak piszesz.

> nie jest wszystko ugotowane, wszystko posprzątane, wszystko uprane i
> wyprasowane... To już lepiej sobie odpuścić i nawet nie próbować być
> ideałem.

albo zatrudnić kogoś.

> [...]
> Anka -
> - nie leniwa, ale z potężną awersją do wszelkich kieratów, z których

Dokładnie.
Pozdrawiam
Teli- udomowiona na siłę.

256. Data: 2006-11-29 08:33:43

Od: "fi_ona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast"

> O co chodzi z tą bawarką?
> Ula (ulast) i mineralna niegazowana

Z obiegowych opinii bawarka pobudza produkcje mleka - nie wiem czy jest tak
naprawde - pilam rowniez bawarke a laktacje mialam i tak mierną - bez
wzgledu czy pilam wode, herbate, kawe inke czy bawarke.
Niemniej jednak o laktacyjnych wlasciwosciach bawarki slyszalam od wielu
osob - ale tylko ze starszego pokolenia :-)

--
pozdr
fi_ona

257. Data: 2006-11-29 08:37:38

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> no o to chodzi, ze nie jak kazda inna. kazda sygnaturka cos niesie
> ze soba. znaczy autor tejze cos tam chce jeszcze za soba "pociagnac".
> wiec z ciekawosci pytam w jakim celu Ty umieszczasz ta informacje.

Już napisałam - tak sobie. Jest bo jest. Arab ma identycznie.

> nie. ale nie o to w ogole chodzi.

A o co w takim razie?

--
Elske
z pracy

258. Data: 2006-11-29 08:55:02

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemniej jednak o laktacyjnych wlasciwosciach bawarki slyszalam od wielu
> osob - ale tylko ze starszego pokolenia :-)

U mnie w rodzinie też krąży taka opinia o cudownych właściwościach bawarki.
Ja nie piłam, bo na samo słowo mleko mam odruch, a laktację miałam taką,
że i trójkę bym wykarmiła :-) Moja kuzynka pije ale chyba dla samego smaku.
Problemów z laktacją nie ma. Moja inna kuzynka piła na potęgę a laktacja
mierna.
Od lekarzy usłyszałam że taka bawarka to pic na wodę.

Sylwia
Piotrek (3-01-2001)

259. Data: 2006-11-29 08:56:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemniej jednak o laktacyjnych wlasciwosciach bawarki slyszalam od wielu
> osob - ale tylko ze starszego pokolenia :-)

Bo tu chodzi ogólnie o płyny. Pokolenie starsze nie znało mineralnej czy
innych soków w kartonach, to sobie bawarkę wymyśliło.

Qra, co po bawarce miała bleeee

260. Data: 2006-11-29 08:57:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tjqin1ow26l578@borek...

> Jeżeli tych dzieci była aż ilość, a nie jeszcze liczba - nie masz wyboru
> :)

Czepiasz się :-P

Qra

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y