zwariowalam???

1. Data: 2000-01-08 21:19:12

Temat: zwariowalam???
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorki niektorych
ktorzy przestrzegaja zasad
bo to jest troche niee zwiazane z tematem
ale chcialam zapytac kto tu jest normalny:
mama do taty (o mnie):
- ty wiesz jak ona sie mnie dzisiaj rano przestraszyla!
ja:
- bo myslalam,ze chcesz mnie zabic...
mama:
- zwariowalas? tak rano?

podrowki
mała

1. Data: 2000-01-08 22:23:35

Temat: Re: zwariowalam???
Od: "FLASIA" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: <8589jr$5e3$1@sklad.atcom.net.pl>...
> [...]
>ale chcialam zapytac kto tu jest normalny:
>mama do taty (o mnie):
>- ty wiesz jak ona sie mnie dzisiaj rano przestraszyla!

Wejdz sobie na pl.rec.paranoja i naprawde poczujesz sie jak w domu. Jest
zajebiscie przyjemnie.

Pozdr YooAsia

1. Data: 2000-01-09 12:06:30

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisała:
> [...]
>ale chcialam zapytac kto tu jest normalny:
>mama do taty (o mnie):
>- ty wiesz jak ona sie mnie dzisiaj rano przestraszyla!

Ten tekst można odbierać na kilka sposobów. Trudno powiedzieć, czy ktoś tu
jest normalny czy nie, chociaż ostatnia wypowiedź Twojej mamy może coś
sugerować.
Albo w Waszym domu jest źle, albo to po prostu przejaw zdziwienia na Twoje
słowa o zabijaniu. Czy Ty się boisz rodziców? Czy oni Cię nie rozumieją?
Dogadujesz się z nimi?

Oceń jak Ty to widzisz, a otrzymasz odpowiedź.

Swoją drogą - zadziwiłaś mnie....

Machalas

1. Data: 2000-01-09 12:46:27

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas wrote in message:
> [...]
> Dogadujesz się z nimi?

> Oceń jak Ty to widzisz, a otrzymasz odpowiedź.

hmm...
wiec ja sie boje rodzicow ( a raczej mamy)
oni mnie nie rozumieja
(tata probuje, ale je jestem trudna, no i mu sie niie udaja,
chociaz ja tego nie utrudniam, a przynajmniej sie staram)
moja mama juz dawno przestala sie mna pzrejmowac
tak to widze
czy satysfakcjonuje cie taka odpowiedz..?

pa
mała

1. Data: 2000-01-09 15:30:15

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała :
> [...]
>moja mama juz dawno przestala sie mna pzrejmowac
>tak to widze
>czy satysfakcjonuje cie taka odpowiedz..?

No, to teraz co innego...
Nie uwierzysz, ale ja Cię rozumiem :))

(tyle tylko, że moja mama JESZCZE się mną przejmuje)

Machalas

1. Data: 2000-01-10 16:56:00

Od: g...@f...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2000 22:19:12 +0100, "mała" <m...@p...onet.pl>
urodzil taki oto txt:

>mama do taty (o mnie):
>- ty wiesz jak ona sie mnie dzisiaj rano przestraszyla!
> [...]

Czy ogladasz "Krowe i Kurczaka"? Co drugi odcinek Kurczak pyta sie
siebie: czy ja trafilem do wlasciwej rodziny? albo mowi: przypomnijcie
mi, zebym poszukal nowej rodziny. Oczywiscie niczego nie sugeruje, bo
mama na pewno zartowala. Na pewno... Na pewno? ;)))

--
L_M K.O.D.
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/

wstyd