samotnosc ad. milosc

1. Data: 2000-01-08 09:37:00

Temat: samotnosc ad. milosc
Od: sdh <s...@p...f125.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

Czesc ROXANNE...

<07 Jan 00><19:29>, ROXANNE -> All:

R> Wiecie co?Moze to co napisze bedzie zaprzeczeniem samej sobie ale ja -

(...)

Jak to bylo? Byt okresla swiadomosc. ;-)

1. Data: 2000-01-10 14:55:19

Temat: Re: samotnosc ad. milosc
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Zaiste mam niebieskie oczy no i obcielam sie wreszcie na chlopaka
!!!Chcialam w ten sposob zamanifestowac przeciwko kobiecosci!
Pokazac , ze nie zalezy mi na wygladzie i facetach!
Nie udalo sie !
Ratunku ! Wiece co ? Tak sobie pomyslam ze w sumie jestem cholernie wesola
kobitka i nie wiem dlaczego tak biedze na tej stronie. Powinnam napawac
wszystkich optymizmem bo taki wytyczylam sobie cel w zyciu.
No wiec sie postaram!
Przy okazji co to za lista qkla?
sdh napisał(a) w wiadomości: <9...@p...f125.n480.z2.ftn>...

1. Data: 2000-01-12 02:01:20

Temat: Odp: samotnosc ad. milosc
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

KILL-LIST'a - lista zablokowanych nadawcow np z grup dyskusyjnych ktorych
wiadomosci sa filtrowane tzn nie sciagane (najczesciej) z serwera wiadomosci
i nie pojawiaja sie 'w komputerze' wlasciciela danej listy.

'...dac komus PLONK'a...' - wpisac konkretnego uzytkownika publikujacego
wiadomosci na serwerze grup dyskusyjnych na liste zablokowanych nadawcow.
Uwaga: dotyczy wiadomosci od zablokowanego nadawcy ze wszystkich
subskrybowanych grup dyskusyjnych.

Innymi slowy jesli wiadomosci konkretnej osoby nie podobaja sie komus to
mozna tych wiadomosci nie sciagac do siebie. W programie Outlook Express
wystarczy wskazac jedna taka wiadomosc a nastepnie Wiadomosc->Zablokuj
nadawce i tyle.

Osobiscie lubie poczytac Twoje wiadomosci i na mojej kill-liscie poki co
raczej sie nie znajdziesz.
Jasne? :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

Prawo do śmierci
Sen.
Transplantacja organow to ludozerstwo - jakie sa urzedowe ceny organow w szpitalach ?
Dieta optymalna - lekarz Kwasniewski, a lobbing , a rezyser Zanussi i pralki Zanussi
JEMIOŁA