Re: związki

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: związki
Date: Fri, 7 Aug 2009 16:44:50 +0200

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:h5f6g7$vte$1@news.onet.pl...

> Wydaje mi się, że jedno jest powiązane z drugim. Tylko problemem
> prawdziwym IMHO jest ta niechęć. Jak ktoś nie umie- to się może nauczyć.
> Co zrobić, jeśli nie chce? Wrzuciłem temat na grupę. Kogoś może
> interesować- lub nie.

Odwlekac problem mozna i do nawet dosc dlugo i ... nagle mozna sie
obudzic z reka w nocniku :) Nagle i niespodziewanie.

> Jednak z kilku osób, które piszą w tym wątku- takie odnoszę wrażenie-
> tylko Ty dokładnie wiesz, o czym piszę. Reszta - tak mi się zdaje- nawet
> nie próbuje zrozumieć.

ONI dokładnie wiedzą o czym piszesz , serio :D
A poniewaz ich sposob na radzenie sobie z tym problemem to udawanie ze go
nie ma
wiec dlatego na wszystkie mozliwe sposoby staraja sie go rozmyć w tej
dyskusji.
Tak samo jak w swoim zyciu.
Oczywiscie upraszczam do bólu.

> Podkreślę: ktoś się moze zgodzić lub nie- ale ja odnoszę wrażenie, że dla
> reszty to jest tak odległe, że nawet nie próbują zrozumieć.

Nie chce wejsc w ten problem bo otwarla by sie puszka pandory,
z cala wyparta do tej pory przeszłością. To duze brzemie.

To tak jak alkoholik ktory wychodzi z nałogu, jednym z problemow
wyjscia z nałogu jest zobaczyc co sie do tej pory narobiło złego.

Pozdr,
Duch