Re: zwiazki homoseksualne

From: "elGuapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zwiazki homoseksualne
Date: 23 Nov 2006 12:29:00 -0800

eTaTa napisał(a):
> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Jak dla mnie bycie homoseksualistą jest taką samą cechą, jak bycie
> np. filatelistą
(...)

> Jak każdy gadacz, i tyś się nagadał.

Zainspirowałem twórców Shreka do stworzenia postaci Osiołka:
'Gaduś' - pamiętasz?

> Zrozum.

Will do my best.

> Nie chodzi o to, że ktoś ma poczucie błędu płci.
> Bo każdy je miał lub ma.

Dyskusyjne.

> Ale o podstawę sensu.

Ale w jakim kontekście?
Sansu czego - błędu płci, czy postępowania wobec tego błedu tych,
którzy nie są nim dotknięci. A może wogóle sugerujesz, iż
podział istot jednego gatunku na 2 płci to błąd bezsensowny?

> A pewnie o sensie nie muszę wspominać.

J.w

> Każdy chce być czym chce i każdy chce uczestniczyć w orgii.
> Proste.

Nie każdy, chce uczestniczyć - są tacy, których to nie bierze.

> Jaki jest sens, tłumaczyć każdemu, że może być tym, czym chce?
> Prawda, że niema?
> Zgodzisz się?

Nie zgodzę się. IMHO uzmysłowienie sobie własnej indywidualności i
prawa do niej - odnalezienie się w świecie do życia świadomego, a
nie tylko powielania stereotypów serwowanych przez TV, nie tak znów
wielu IMHO się udaje.

> Jako wilkołak, będąc myszą, (bo mi się popierdoliło),
> czułbym się "nieswojsko".
> Rozumiesz?

Ani trochę.

> Pierdolić tam moralność, bo to słowo z grupy tej, zeszło.
> Ale takie słowo. Zdanie wręcz.
> Sens... bez rozwinięcia.

Gdyby ciocia miała kółka to by była trabantem.
(...)

Pozdrawiam
NeG