zwierzak dla dziecka

21. Data: 2005-05-05 20:16:50

Temat: Re: zwierzak dla dziecka
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> w artykule
news:d5dv2o$pgs$1@nemesis.news.tpi.pl pisze...

> Mówisz?:-) To jeszcze troche pohoduję, podtuczę
> i na święta będzie jak znalazl:-))

A kicha, do świąt tak się przyzwyczaisz, że na samą
myśl o eksterminacji łzy polecą. :))) A to zwierzak
całkiem długowieczny, więc lepiej szybko decyduj:
przyjaciel, czy papu.

Pasztecik dobra rzecz a duszona króliczyzna w warzywach,
z kapustką... mmmmmmmm, pyszności.
--
Pozdrawia,
EwaSzy

22. Data: 2005-05-05 20:18:01

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo C napisał(a):
> Fretki podobno, odradzał mi właćciciel takowej, śmierdzą, no i zapomnij przy
> nich o kwiatkach w doniczkach w domu.
>
> Ja osobiście polecam króliczka i nie zgodzę się z wcześniejszymi
> wypowiedziami, że brudzą [ciach]

No to ja w tym miejscu pozwolę sobie przypomniec to, co już kiedyś
napisałam na temat naszego królika: http://tinylink.com/?IvjOKp8AMJ

pozdrawiam
Ania

23. Data: 2005-05-05 20:18:42

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pasztecik z królika pyszności, mniam ;)

Mówisz?:-) To jeszcze troche pohoduję, podtuczę i na święta będzie jak
znalazl:-))

HaNkA

24. Data: 2005-05-05 20:40:03

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasztecik dobra rzecz a duszona króliczyzna w warzywach,
> z kapustką... mmmmmmmm, pyszności.

Nie kuś szatanie bo królicze życie wisi na nędznym króliczym włosku:-). Juz
nawet zajrzałam do lodówki jakie mamy warzywa:-))

HaNkA

25. Data: 2005-05-06 06:57:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muzir" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
>A moze ktos ma doswiadczenia z fretka?

Fretka dla dziecka to bardzo zły pomysł.

J.

26. Data: 2005-05-06 07:53:11

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fretka dla dziecka to bardzo zły pomysł.

A jakieś konkrety?

O.

27. Data: 2005-05-06 10:11:29

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR pisze...

> Nie kuś szatanie bo królicze życie wisi na nędznym króliczym
> włosku:-). Juz nawet zajrzałam do lodówki jakie mamy warzywa:-))

Bez skruszenia mięsa? Profanka! :-P

Na włosku wisi... ja taka bojowa byłam, jak mi przegryzła kabel
od monitora, też penetrowałam wnętrzności lodówki. :)
Co takiego zmajstrował?

Swoją drogą, coby nie być OT, jak się tak przyglądam swojej
córci raczkującej po domu i łakomie dobierającej się do kabli,
papieru, luźnych nitek i innych takich - to wypisz wymaluj jak
królica swego czasu, tylko uszy krótsze. Obie jednakowo
wpadały w popłoch na moje: EJJJJJJ, kiedy zrobiły coś zakazanego,
typu wypruwanie wykładziny. I ten wyraz totalnej niewinności na
pyszczku/twarzy: Co, jaaaa?

28. Data: 2005-05-06 10:41:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakieś konkrety?

Konkretów najwięcej znajdziesz tu: http://forum.fretki.org.pl
A tak pokrótce - fretka to dość trudne do wychowania zwierzątko, ono
potrafi być rozkoszne i przymilne, ale potrafi też dotkliwie ugryźć,
zarówno w żartach i zabawie (zwłaszcza mloda fretka, nie nauczona
jeszcze granic bezpiecznej zabawy), jak i w przypadku źle wychowanej
fretki, która z jakichś powodów uzna, że musi się bronić - całkowicie
nie w żartach i na poważnie. Fretka wychowywana przez małe dziecko -
raczej czarno to widzę...
Do tego dochodzi jeszcze intensywny zapach fretki, potrzeba
zapewniania jej odpowiedniej ilości ruchu (sprowadzająca się w
praktyce do konieczności trzymania jej w mieszkaniu luzem, albo kupna
naprawdę ogromnej klatki) no i przystosowania mieszkania do fretki.
Tego zwierzątka nie da się trzymać tak jak świnki morskiej w klatce
stojącej w pokoju dziecka za przysłowiową szafą.

J.

29. Data: 2005-05-06 12:10:37

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

>Z tego co slyszalem to chomiki sa wredne znaczy kasliwe :)

Wcale nie są wredne... Spójrz jaki nasz jest kochany ;-)
http://tinyurl.com/apnvn

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***************moje skarby: http://tinyurl.com/6qc7c ***************

30. Data: 2005-05-06 12:25:25

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)

Orka

przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(
Dlugi weekedn a przedszkole
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
Nerwowe dziecko
[spam] :: oddam 71 czasopism dla rodziców :: Poznań ::