zwolniony metabolizm po odtswionych papierochach

1. Data: 2005-02-07 13:34:23

Temat: zwolniony metabolizm po odtswionych papierochach
Od: "akira" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poradzcie piaty dzien nie pale..ciezko..((, ale czuje sie tak napuchnieta,
zatwardzenia, uczucie pelnosci..po prostu gruubbaa...jak temu zaradzic,
?:(((((

pozdr.
akira

2. Data: 2005-02-07 17:49:58

Od: hyhy <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

akira wrote:
> [...]
> zatwardzenia, uczucie pelnosci..po prostu gruubbaa...jak temu zaradzic,

Gratuluje madrej decyzji :)

Co do uczucia to ciezko tu cos poradzic, ja chodzilem 'zapchany' przez
pierwsze 2 tygodnie i to tak ze mi sie wymiotowac codziennie chcialo, bo
czego nie zobaczylem to musialem pochlonac. Co do metabolizmu, to
rozregulowanie moze potrwac nawet 3 tygodnie - jak w moim wypadku. No,
ale trzymam kciuki :)

3. Data: 2005-02-07 18:21:31

Od: "anna kowalska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

akira <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> pozdr.
> akira
>
> Tak! papierosy są beeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!wiedziałam o tym zawsze czyli
przez 30 lat palenia lecz od 2 lat dopiero nie palę i cieszę się że
decydujesz sie na niepalenie, szczerze gratuluję!!!!!!!! to jest trudne ale
można wygrać!!!!!!!organizm poprostu szaleje za trucizną, to ona
dawała,,kopa,,mnie pomagało picie wody mineralnej w dużych ilościach-
miałam kilka butelek w różnych miejscach i pragnąc papieroska ....sięgałam
wtedy!!!po szklankę wody, powodzenia .....trzymaj się!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Data: 2005-02-08 07:47:48

Od: "akira" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za wsparcie:)))) naprawde ogromne:)) szkoda tylko ze nie mozna
zniwelowac tych ekscesow organizmu, ale przezyje;-))))

pzdr.
akira

5. Data: 2005-02-08 11:14:41

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik akira napisał:

> dzieki za wsparcie:)))) naprawde ogromne:)) szkoda tylko ze nie mozna
> zniwelowac tych ekscesow organizmu, ale przezyje;-))))

Jak to nie mozna????????

Pij duzo wody , mniej jedz, wiecej sie ruszaj..
Rano wypij szklanke wody z cytryna.
Ogranicz do zera slodycze na czas az zapanujesz nad nadmiernym jedzeniem.

Kiedy czujesz sie napuchnieta, ugotuj ryz i zjedz sam , jesli trzeba to
zjedz go i na I i II sniadanie. (ryz sciaga wode z organizmu)

Po prostu za duzo jesz.. i tyle!

Da sie rzucic palenie i jeszcze schudnac.. wierz mi - mowie z wlasnego
doswiadczenia .

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

czy to może być gruźlica?
dobry urolor prywatnie [śląsk]
Cholesterol...
Zgrubienie-prawa piers meska ;-)