zymafluor dla 1.5 roczniaka

1. Data: 2005-01-25 21:48:39

Temat: zymafluor dla 1.5 roczniaka
Od: "darq" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.
Stomatotog zalecił użycie w/w kropelek dla dziecka 1,5 rocznego
w związku z próchnicą.

Kilku lekarzy w tym inny stomatolog wypowiedzieli się sceptycznie co do
użycia
powyższego preparatu.

Może ktoś z Państwa miał podobne doświadczenia.

Z góry dziękuję za sugestie.
pozdr dm

2. Data: 2005-01-26 21:46:59

Temat: Re: zymafluor dla 1.5 roczniaka
Od: "Skokasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilku lekarzy w tym inny stomatolog wypowiedzieli się sceptycznie co do
> użycia
> powyższego preparatu.
>
> Może ktoś z Państwa miał podobne doświadczenia.

Witaj. Jestem mamą 1,5 rocznej Natalki z próchnicą. Zymafluor pediatra i
stomatolog też nam odradzali. Po wystąpieniu pierwszych objawów próchnicy
(białe plamki na zębach ) mała miała przeprowadzoną intensywną kurację
fluorem w gabinecie stomatologicznym ( smarowanie żelem raz w tygodniu przez
kilka tygodni i ostatni jakimś innym preparatem też z fluorem). W tej chwili
z 2 ząbków ukruszyły się dość duże kawałki szkliwa . Nie wiem czy to z
powodu tego fluoru ale niedawno czytałam , że nadmiar fluoru powoduje
kruchość zębów. Kilkanaście lat temu miałam podobny problem ze starszą
córką, ona miała zęby lapisowane ( ząbki zrobiły się po tym czarne a
próchnica i tak postępowała). Zęby są myte przynajmniej 2 razy dziennie.
Trudno doradzić co będzie najlepsze a sama też chętnie poczytam inne rady.
Pozdrawiam. Kasia

prawidlowe okreslenie pewnego badania okulistycznego
fitline
plamy w pachwinach
Problemy z zoladkiem (?)
narkoza i leczenie zabkow u dwulatka