Reakcja na druga osobę

1. Data: 2006-09-22 12:49:31

Temat: Reakcja na druga osobę
Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Załózmy ,ze jakas osoba zachowuje sie w niestandardowy sposób ale duze grono
osób traktuje to z przymrużeniem oka, tudziez nie zwraca uwagi na to i stara
sie ignorowac i tez jej to nie przeszkadza a w tym gronie pokazuje sie osoba ,
która to wyjatkowo odbiera jako zachowanie w stosunku do siebie i na to reaguje
czy tez zwraca na to uwagę.Co to moze oznaczać w plaszczyżnie realacji pomiędzy
tymi dwiema osobami.O co chodzi.Czy oznacza to ze ta osoba w jakis sposób
wydobywa na wierzch jej kompleksy , zachamowania czy tez realizuje pewne
potrzeby z których ta osoba sobie nie zdaje sprawy.?

2. Data: 2006-09-22 13:04:07

Temat: Re: Reakcja na druga osobę
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@o...pl napisał(a):
> [...]
> wydobywa na wierzch jej kompleksy, zachamowania czy tez realizuje pewne
> potrzeby z których ta osoba sobie nie zdaje sprawy.?

Masz na myśli realizację potrzeb osoby zachowującej się dziwnie,
czy osoby, która to zauważa i reaguje?

M.

3. Data: 2006-09-22 13:19:28

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli realizację potrzeb osoby zachowującej się dziwnie,
> czy osoby, która to zauważa i reaguje?
osoby która to zauwaza i reaguje, inna sprawa to tez dlaczego dana osoba tak
sie zachowuje- z czego to wynika i czego oczekuje

4. Data: 2006-09-22 14:17:55

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wydobywa na wierzch jej kompleksy , zachamowania czy tez realizuje pewne
> potrzeby z których ta osoba sobie nie zdaje sprawy.?

To chyba wszystko zależy od danej sytuacji

Yuki.

5. Data: 2006-09-22 15:11:50

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@o...pl napisał(a):

> [...]
> wydobywa na wierzch jej kompleksy , zachamowania czy tez realizuje pewne
> potrzeby z których ta osoba sobie nie zdaje sprawy.?

po prostu ta druga osoba pierdoli ze reszte to pierdoli a sobie popierdolic
nie da. jak jej to przeszkadza, zachowanie tej pierwszej osoby, to ma "jaja"
zeby cos powiedziec podczas gdy reszta idiotow patrzy na to z "przymrozeniem
oka".

6. Data: 2006-09-22 16:02:14

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@o...pl napisał(a):

> osoby która to zauwaza i reaguje,

Jeśli jesto nowa, to może reagować z ciekawości albo może mieć
zamiar zostać "szefem" grupy i przeszkadza jej, że ktoś się nie
chce podporządkować.
Może ją też zwyczajnie irytować dziwne zachowanie (szkoda, że nie
piszesz czym się objawia).
Jeśli chodzi o mężczyznę i kobietę, może to być gra.
Może..
może.. ;)

> inna sprawa to tez dlaczego dana osoba tak
> sie zachowuje- z czego to wynika i czego oczekuje

Znów nie rozumiem kogo masz na myśli. Pytasz skąd się bierze
zachowanie dziwnej osoby, czy tej, która reaguje? Drugi wariant już
omawiamy. A co do dziwnego zachowania, to musisz podać jakieś
szczegóły.

Pozdr.
M.

7. Data: 2006-09-22 16:28:10

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce podporządkować.
> Może ją też zwyczajnie irytować dziwne zachowanie (szkoda, że nie
zbyt wnikliwa obserwacja (nieudolnie maskowaną)co ta osoba (obserwowana) widzi
i ... no własnie irytuje ją to
> Jeśli chodzi o mężczyznę i kobietę, może to być gra.

chodzi.. tylko w strukturach gdzie odgrywa sie inna rolę

> [...]
> zachowanie dziwnej osoby, czy tej, która reaguje? Drugi wariant już
> omawiamy. A co do dziwnego zachowania, to musisz podać jakieś
chodzi o zacchowanie osoby "penetrującej wzrokiem "ze tak powiem.Od razu mówie
ze dotyczy to kazdego tylko innym to moze nie przeszkadzac albo udają natomiast
tej reagujacej zdaje sie wyjątkowo przeszkadzac albo i nie - w kazdym badz
razie reaguje na to oporem

8. Data: 2006-09-22 16:35:26

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby cos powiedziec podczas gdy reszta idiotow patrzy na to z "przymrozeniem
no wiec dokłądnie tez tak mysle natomiast osoba obserwująca (zachowująca sie
dziwnie) próbuje doszukac sie innej tresci w tym wszystkim ( w tej reakcji) i
przekonac o tym innych.I to własnie mnie wk***** bo wydawac by się mogło ,że to
kims kto prowokuje a zatem sie w jakis sposób narzuca i zabiera innym
bezpieczną prywatną przestrzeń jest własnie osoba- sprawca. W momencie kiedy
jest to wspomniana relacja na płaszczyznie płci przeciwnej stara sie dorobić do
tego inna teorię.A mianowicie taka ze jako komuś kto pełni w danym
momencie "rolę społeczną" nie powinno to przeszkadzac natomiast gdy ta druga
osob areaguje to znacz ze odzywa się w niej rola "biologiczna" czytaj - ze
uruchamia w niej kobietę.I to jest załosne.

9. Data: 2006-09-23 08:30:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości

> [...]
> osob areaguje to znacz ze odzywa się w niej rola "biologiczna" czytaj - ze
> uruchamia w niej kobietę.I to jest załosne.

Gdybyś się postarał o większą precyzję wyłożenia tej sprawy, to parę osób
odpowiedziałoby Ci. Trzeba jakoś swoje myśli przełożyć na składne słowa. Żałosne
jest to, że nie wiemy, o co Ci dokładnie chodzi. Wytrzeźwiej, oprzytomniej, w
każdym razie skup się na tyle, żeby zadać pytanie zrozumiale dla większości. :)

pozdrawiam
michał

--
Klasyk to autor, którego się cytuje, ale nie czytuje (Laurence Olivier)
)

10. Data: 2006-09-23 23:45:45

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> [...]
> chodzi. Wytrzeźwiej, oprzytomniej, w każdym razie skup się na tyle,
> żeby zadać pytanie zrozumiale dla większości. :)

To kobieta IMO pisała. I ja się domyślam o co chodzi, tak mniej
więcej. Jak ktoś kogoś przewierca wzrokiem, to można to albo
zignorować albo - jak owa jedna osoba - zareagować przesadnie.
Podejrzewam, że ma jakieś "skojarzenia" seksualne - tzn. czuje się
podrywana czy coś w tym guście. A czy to skutek kompleksów czy czegoś
innego, to już trudno wyrokować, nie znając jej.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 72.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Analiza fotograficzna
cele
Strzeż się!