"swiatojebliwosc" vs piekno

1. Data: 2006-09-23 11:14:11

Temat: "swiatojebliwosc" vs piekno
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj duzo w mediach zblizen najwierniejszych wyznawcow
"namoralniejszej" religii swiata - trzeba to jakos ~uczcic,
wiec z tej okazji mam pewna refleksje, a takze zapytania.

A sprawa dotyczy piekna. :)

Otoz zauwazylem pewna rzecz (notabene wcale w tym
celu nie trzeba byc szalenie spostrzegawczym):
ludzie poswiecajacy sie praktykom religijnym nie naleza
do osob pieknych. Mowiac bez ogrodek: sa brzydcy...
a niektorzy nawet bardzo_brzydcy.

Jednoczesnie ludzie ci wielka wage "duchowa" przywiazuja
do swojej manii religijnej upatrujac w niej szansy na "lepsze
zycie po smierci".

I tak sobie pomyslalem: gdyby te "pasztety" ~nagle zamienily
sie w osoby o atrakcyjnej powierzchownosci, ktore z racji
swej urody nie mialy bypowodow do narzekania na powodzenie
u "plci przeciwnej", to czy wowczas nadal bylyby tak bez pamieci
zaangazowane w praktyki religijne?
Czy po takiej przemianie wyznawcy religijni zyskali jednostki
urodziwe wsrod swoich "braci i siostr"?

Jesli odpowiedz brzmi nie, to pytam: ile warte sa zatem
te wszystkie "swiatojebliwe postawy zyciowe"... brzydkich
~oszolomow?

Pytania sa oczywiscie hipotetyczne, ale chetnie poznam
opinie na ten temat z roznych perspektyw.

--
Czarek

2. Data: 2006-09-23 15:53:25

Temat: Re: "swiatojebliwosc" vs piekno
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
> ludzie poswiecajacy sie praktykom religijnym nie naleza
> do osob pieknych. Mowiac bez ogrodek: sa brzydcy...

Nie zgodzę się. Moja dziewczyna biega do kościoła, ale do
pasztetów nie należy. Kiedyś ksiądz się z nią umawiał hehe. Poza
tym trafiłem kiedyś po pijaku na impezę Oazową (smutno mi było,
że nie ma alkoholu) i widziałem ze dwie lub trzy atrakcyjne
dziewczęta :) Dlatego Twoja teoria w moich oczach upada.

Pozdr.
M.

3. Data: 2006-09-24 00:13:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> Dzisiaj duzo w mediach zblizen najwierniejszych wyznawcow
> "namoralniejszej" religii swiata - trzeba to jakos ~uczcic,
> wiec z tej okazji mam pewna refleksje...

Musisz się jeszcze dużo uczyć, synu... :)

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

4. Data: 2006-09-24 11:56:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Morderca uczuć:
> ... Poza tym trafiłem kiedyś po pijaku na impezę Oazową
> (smutno mi było, że nie ma alkoholu) i widziałem ze dwie
> lub trzy atrakcyjne dziewczęta :) Dlatego Twoja teoria
> w moich oczach upada.

Znam kilka (konktrenie dwie) ktore powiedzmy mialy do
czynienia z ruchem oazowym, a pozniej jedna z nich wyszla
za jakiegos ~buddyste czy cos w tym rodzaju.
Przeczytaj jeszcze raz o jakich osobach pisalem: nie chodzi
o tych ktorzy ocieraja sie o religie np krk (czy inna), ale o
niejako elite wsrod najwierniejszych wyznawcow, czyli
takie osoby ktorych swoicie pojmowanym celem ~zyciowym
stalo sie ze tak sie wyraze nieprzytomne rozsiewanie
wydumywan przywodcow religijnych gdzie tylko sie da, czy
nie da.

BTW odpowiedz sobie: czy pieprzysz sie ze swoja dziewczyna
[przed slubem]? Uzywacie przy tym srodkow antykoncepcyjnych?
Jesli tak, to oznacza ze kompetnie nie zrozumiales o czym
pisalem. ;)

--
Czarek

5. Data: 2006-09-24 11:58:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal:
> Musisz się jeszcze dużo uczyć, synu... :)

Czy chodzi ci o to ze wszystkie kobiety sa ~piekne gdy
zgasisz swiatlo? ;)

--
Czarek

6. Data: 2006-09-24 12:01:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... jedna z nich wyszla za jakiegos ~buddyste czy
> cos w tym rodzaju.

... a druga jest ~areligijna

--
Czarek

7. Data: 2006-09-24 15:00:21

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
> stalo sie ze tak sie wyraze nieprzytomne rozsiewanie
> wydumywan przywodcow religijnych gdzie tylko sie da, czy

Nie znam takich osób, nie chodzę na spotkania miłośników radia M.
Wycofuję się więc z dyskusji, bo nie wiem jakiej urody są
pieprznięci sekciarze. Domyślam się tylko, że są starzy,
aseksualni i poza kręgiem moich zainteresowań estetycznych.
Choć gdy widzę reportaże o wyznawcach Rydzyka, występujące osoby
nie różnią się od przeciętnego Kowlaskiego. Po czynach i słowach
da się ich poznać, nie po wyglądzie. IMO, dziwne konstrukcje
psychiczne, fundamentalizm i kompleksy nie wynikają (nie wyłącznie)
z marnej urody ciała.

> BTW odpowiedz sobie: czy pieprzysz sie ze swoja dziewczyna
> [przed slubem]? Uzywacie przy tym srodkow antykoncepcyjnych?
> Jesli tak, to oznacza ze kompetnie nie zrozumiales o czym
> pisalem. ;)

Nie pieprzę się z dziewczyną, tylko się z nią kocham. A hipokryzja
katolików i średniowieczne zakazy kościoła (w średniowieczu
powstawło najwięcej absurdów Watykanu) to osobny temat.

Serdeczności,
M.

8. Data: 2006-09-24 21:19:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Morderca uczuć:
> ... IMO, dziwne konstrukcje psychiczne, fundamentalizm
> i kompleksy nie wynikają (nie wyłącznie) z marnej urody ciała.

Jednak pewne postawy bardzo slabo koreluja z uroda.
Moze troche ~szkoda ze tego nie widzisz. ;)

> Nie pieprzę się z dziewczyną, tylko się z nią kocham.

No sam widzisz.
Coz moge powiedziec? ;)
Wiedzialem. :)

--
Czarek

9. Data: 2006-09-25 01:02:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości
> michal:

> Czy chodzi ci o to ze wszystkie kobiety sa ~piekne gdy
> zgasisz swiatlo? ;)

Nie, nie o to, bo u mnie w ogóle nie ma światła.
Chodzi mi o to, że nie wiesz nic o religii i lepiej nie zabieraj głosu, bo znowu
muzułmanów obrazisz i znowu ktoś zginie...

pozdrawiam
michał

10. Data: 2006-09-25 06:32:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal:
> Chodzi mi o to, że nie wiesz nic o religii i lepiej nie zabieraj
> głosu [.../brednie/...]

Pajac idiota.
PLONK.

--