"swiatojebliwosc" vs piekno

1. Data: 2006-09-23 11:19:43

Temat: "swiatojebliwosc" vs piekno
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj duzo w mediach zblizen najwierniejszych wyznawcow
"namoralniejszej" religii swiata - trzeba to jakos ~uczcic,
wiec z tej okazji mam pewna refleksje, a takze zapytania.

A sprawa dotyczy piekna. :)

Otoz zauwazylem pewna rzecz (notabene wcale w tym
celu nie trzeba byc szalenie spostrzegawczym):
ludzie poswiecajacy sie praktykom religijnym nie naleza
do osob pieknych. Mowiac bez ogrodek: sa brzydcy...
a niektorzy nawet bardzo_brzydcy.

Jednoczesnie ludzie ci wielka wage "duchowa" przywiazuja
do swojej manii religijnej upatrujac w niej szansy na "lepsze
zycie po smierci".

I tak sobie pomyslalem: gdyby te "pasztety" ~nagle zamienily
sie w osoby o atrakcyjnej powierzchownosci, ktore z racji
swej urody nie mialyby powodow do narzekania na powodzenie
u "plci przeciwnej", to czy wowczas nadal bylyby tak jak teraz
bez pamieci zaangazowane w praktyki religijne?
Czy po takiej przemianie ~niereformowalni wyznawcy religijni
zyskali jednostki urodziwe wsrod swoich "braci i siostr"?

Jesli odpowiedz brzmi nie, to pytam: ile warte sa zatem
te wszystkie "swiatojebliwe postawy zyciowe"... brzydkich
~oszolomow?

Pytania sa oczywiscie hipotetyczne, ale chetnie poznam
opinie na ten temat z roznych "perspektyw".

--
Czarek

2. Data: 2006-09-23 11:42:47

Temat: Re: "swiatojebliwosc" vs piekno
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez pamieci zaangazowane w praktyki religijne?
> Czy po takiej przemianie ~niereformowalni wyznawcy religijni
> zyskali jednostki urodziwe wsrod swoich "braci i siostr"?

starrryyy... ostanio takie fajne laski widzialem w kosciele, ze daj Boze mi
takie! ;) na nie na te msze chodzisz...

3. Data: 2006-09-23 13:49:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla:
> ... na nie na te msze chodzisz...

A czy ja o tym ze chodze na jakies "msze"?
Skad wiec taki kretynski wniosek???

--
Czarek

4. Data: 2006-09-23 14:17:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla:
> ... ostanio takie fajne laski widzialem w kosciele,
> ze daj Boze mi takie! ;)

Pojdzmy tym tropem: skoro na zloty, pielgrzymki
i inne takie nomen omen: duszne imprezy religijne
ganiaja najurodziwsi z urodziwych [i najprzystojniejsi
z przystojnych], to czy wniosek po ~analizie dzisiejszych
przekazow medialnych musi byc nastepujacy: media
KLAMIA!
;)

--
Czarek

5. Data: 2006-09-23 14:19:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla:
> [...]

i inne takie nomen omen: duszne imprezy religijne
ganiaja najurodziwsi z urodziwych [i najprzystojniejsi
z przystojnych], to wniosek po ~analizie dzisiejszych

6. Data: 2006-09-23 17:41:06

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tomla:
>
> A czy ja o tym ze chodze na jakies "msze"?
> Skad wiec taki kretynski wniosek???

no bo jesli czerpiesz prawde o swiecie z telewizji, internetu a nie z
rzeczywistosci ktora masz w zasiegu , no to chyba nalezy Ci sie wspolczucie.
Powodzenia!

7. Data: 2006-09-23 20:19:45

Temat: Re:
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Ja tak powiem do sekt zapisuja sie ludzie zagubieni , ktorzy chca cos miec
w zyciu. Czesto zagubienie wynika z brzydoty , no bo nie ma co ukrywac
pasztetow zle ludzie traktuja. A skoro nie maja innych powodow by sie
czemus oddac to oddaja sie wlasnie w taki nieco fanatyczny sposob religii.
Za to taka religia jak chrzescijanizm , to rozni ludzie sie oddaja nawet
laski czy nie-laski. Ja np. jestem wierzacym katolikiem , ale tam o swojej
urodzie tam nie bede rozprawiac, chociaz nie zebym mial sie czego wstydzic
:).

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

8. Data: 2006-09-24 11:45:26

Temat: Re: Re:
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix:
> [...]
> nawet laski czy nie-laski. Ja np. jestem wierzacym katolikiem ,
> ale tam o swojej urodzie tam nie bede rozprawiac, chociaz

Tak, tak.
Oczywiscie. ;)

--
Czarek

9. Data: 2006-09-24 11:46:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla:
> no bo jesli czerpiesz prawde o swiecie z telewizji, internetu
> a nie z rzeczywistosci ktora masz w zasiegu , no to chyba
> nalezy Ci sie wspolczucie. Powodzenia!

Ha! Tutaj to masz racje. :)

--
Czarek

10. Data: 2006-09-24 12:32:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to czego sie obawialem: odpowiedzi w stylu
"widzialem ladna w kosciule, wiec twoja teoria
pada".

To jeszcze raz: czy ktos widzial urodziwa katechetke
o figurze "przyslowiowej" Pam?
Nie?
No to pytam zatem: co warta jest "swiatojebliwosc"
np katechetek skoro zadna z nich nie pielegnowalaby
zajoba religijnego majac figure powiedzmy Pam?

Mam nadzieje ze nawet umyslowosci dosc mocno
zainfekowane religijnym delikatnym mowiac odorem
kumaja juz teraz o co mi biega. ;)
To jak: kumaja? ;)

I co? Maja cos do powiedzenia w tej sprawie?
To niech gadaja szybciutko. :)

... bo kwestia chyba dosc interesujaca jest. ;)

--
Czarek

"swiatojebliwosc" vs piekno
Reakcja na druga osobę