Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic

1. Data: 2001-12-12 05:59:27

Temat: Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic
Od: "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jakis sklep internetowy ma takie cos w ofercie.
Najlepiej solidna, zeliwna bo te plastiki ( w Biedronce) mnie dobijaja.

Dzieki

1. Data: 2001-12-12 08:32:58

Temat: Odp: Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic
Od: "Joanna" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno kupiłam taką w Makro firmy Fackelmann . Dosyć solidna i nie była aż
tak droga.
Asia

Użytkownik Marcin Krukowski <m...@e...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9v6rph$j6n$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-12 18:25:10

Od: "Ania" <k...@m...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v74mp$nvq$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Niedawno kupiłam taką w Makro firmy Fackelmann . Dosyć solidna i nie była

> [...]

o wiele lepsza jest elektryczna, miele prawie wszystko co do niej wrzucisz,
no i nie trzeba sie nameczyc krecac korbka :)

Ania

1. Data: 2001-12-12 18:42:25

Temat: Re: Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <k...@m...trzepak.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> o wiele lepsza jest elektryczna, miele prawie wszystko co do niej wrzucisz,
> no i nie trzeba sie nameczyc krecac korbka :)

Elektryczna moze sie zepsuc, natomiast reczna jest prawie nie do zdarcia.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-12 18:49:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Elektryczna moze sie zepsuc, natomiast reczna jest prawie nie do zdarcia.
>
>Pozdrawiam
>Lilla

mialam elektryczna i wyla takze ja krzyczalam na domownikow. Zeby
mnie uslyszeli ponad to wycie. wyrzucilam swinstwo w cholere
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-12 19:02:16

Temat: Re: Re: Reczna maszynka do mielenia - gdzie kupic
Od: "Joe Smith" <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-13 13:02:17

Od: "Ania" <k...@m...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.

> mialam elektryczna i wyla takze ja krzyczalam na domownikow. Zeby
> mnie uslyszeli ponad to wycie. wyrzucilam swinstwo w cholere
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Nowe maszynki juz tak nie wyja. Ja swoja dostalam niedawno w prezencie
slubnym i "chodzi" cichutko. Jest firmy zelmer i jestem z niej bardzo
zadowolona.

Ania

1. Data: 2001-12-13 17:27:06

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> napisał
w wiadomości news:9v6rph$j6n$1@news.tpi.pl...
> Moze jakis sklep internetowy ma takie cos w ofercie.
> Najlepiej solidna, zeliwna bo te plastiki ( w Biedronce) mnie
dobijaja.

Podobno najlepsze sa "mjasorubki" od Ruskich (w W-wie Stadion, gdzie
indziej bazarki). Ja zamowilam taka pod choinke, ciekawe czy Mikolaj
zdobedzie.

:-) Monika

Wykwintne aczkolwiek proste - piersi kurczacze w bialym winie
niema jak gotowce:-)
Oryginalne Tiramisu
gulasz zuryski na kolacje
WOK