WOK

1. Data: 2001-12-11 21:40:11

Temat: WOK
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze pewnie bylo walkowane wiele razy ale...
Wiec czy jest tu ktos z Lodzi kto moglby mi doradzic gdzie kupic dobry WOK
????
I jeszcze jedno co to znaczy dobry WOK - czym powinienem sie kierowac
kupujac takowy... ???

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-12 13:43:33

Temat: Re: WOK
Od: "alex" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w macro cash'u sa fajne zeliwne woki z miseczkami, talerzykami i innymi
duperelami, za 121 PLN

alex

1. Data: 2001-12-12 16:54:36

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba Wok powinien byc blaszany a nie zeliwny ???

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-13 23:23:13

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być żeliwny tak samo jak metalowy, sztuką jest przygotowanie potrawy,
szczególnie warzyw. Metalowe nie nadają się na blat elektryczny, z powodu
kształtu, żeliwne są upierdliwe w przygotowywaniu zielska, trzeba każdy
składnik odsączać, ale ja wolę żeliwo , jak to się natrze czosnkiem i oliwą
i postawi na ogniu to żadne kadzidło tego nie powtórzy :) Mniam
Pozdrawiam
Mirek

wracam z zaswiatow:)
bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)