bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)

1. Data: 2001-12-11 15:46:04

Temat: bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)
Od: z...@s...usuntenciag.bajt.com.pl (Piotr Szlachetny) szukaj wiadomości tego autora

Internetowa baza danych barow mlecznych

D R O G A M L E C Z N A

... otwiera swe podwoje

Kazdego kogo moze to interesowac informuje, ze
pod adresem:

http://www.barymleczne.w.pl
czyli:
http://speed.bajt.com.pl/~zero/dzialania/bary/bary.h
tm

znajduje sie najwieksza w polskim Internecie baza danych barow
mlecznych.
Obecnie w bazie sa dane 148 barow. Baze mozna przegladac przez WWW,
ale tez przez SMS i (w przygotowaniu) przez e-mail (wiecej szczegolow
na stronie)

Strona jest przyjazna dla przegladarek tekstowych (takich jak Lynx
czy Links) a pracuje nad tym, zeby byla jeszcze przyjazniejsza.
Strona nie ma *nic*wspolnego* z ruchem satanistycznym!

Zapraszam,
Zerro, kierownik strony.

ps. Jesli chcesz pomoc w rozijaniu tej strony to:
a) podeslij mi informacje o barach ktore sa w twoim miescie
albo ktore widziales w innych miastach. Nawet jesli te bary
juz sa umieszczone w bazie to i tak napisz o nich!
b) umiesc na swojej stronie baner strony. Takie banery
znajdziesz
na stronie, a dokladniej tu:

http://speed.bajt.com.pl/~zero/dzialania/bary/baryba
nery/index.html
Taki baner doda polotu twojej stronie, bo ma on w sobie
dzialajace
okienko wyszukujace.

-------> Prosze o rozsylanie tej informacji do osob, ktore moze
ona interesowac.

1. Data: 2001-12-11 22:33:58

Temat: Re: bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)
Od: "abc" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Szlachetny" <z...@s...usuntenciag.bajt.com.pl> napisał w
wiadomości news:3c1628ca.3908002@news.fuw.edu.pl...
> [...]
>
> D R O G A M L E C Z N A
>
> ... otwiera swe podwoje
>
> Kazdego kogo moze to interesowac informuje, ze

Wspaniala, mocno uzyteczna strona. Piotrek, ale powiedz ty dla
mnie, dlaczego ty nie napisal o barach w Bialymstoku, Goldapi, czy w
Augustowie? Czy ty tam nie byl? Czy tam barow ni ma?

1. Data: 2001-12-11 22:53:23

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie w bazie sa dane 148 barow. Baze mozna przegladac przez WWW,
> ale tez przez SMS i (w przygotowaniu) przez e-mail (wiecej szczegolow
> na stronie)

Och jej - jest nawet bar ktory kiedys opisalam :))
Dawno tam nie bylam ;(

Pozdrawiam - Ula D.

1. Data: 2001-12-12 08:40:07

Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Szlachetny <z...@s...usuntenciag.bajt.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

> znajduje sie najwieksza w polskim Internecie baza danych barow
> mlecznych.

jest "Malgoska" Z Torunia i moj plocki bar "Pod Arkadami" - jak milo jest
zobaczyc cos swojskiego w necie :)))

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-12-12 14:39:41

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> dzialajace
>           okienko wyszukujace.

czy aby...?
napisz krakow w okienku ,pod spodem klik "tick" w dziurke obok miasto i ...
nic, tzn lista skladajaca sie z Krakow, bez adresu..

czyzby program do tesowania zawiodl ;-))

iza - tester z zawodu

1. Data: 2001-12-13 17:28:43

Od: z...@s...usuntenciag.bajt.com.pl (Piotr Szlachetny) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Dec 2001 23:33:58 +0100, "abc" <t...@w...pl> wrote:

> [...]

>mnie, dlaczego ty nie napisal o barach w Bialymstoku, Goldapi, czy w
>Augustowie? Czy ty tam nie byl? Czy tam barow ni ma?

- O barach bialostockich (dwu, jakie znam) napisalem
- O augustowskim(-ch?) - nie napisalem. Sam juz nie pamietam czy ten,
co byl tam kolo apteki nadal dziala, czy juz zamkniety... no ale
zawsze zbieram sie zeby spisac ich dane a jakos nie moge
- a w Goldapi to juz nie bylem ze 3 lata

Piotrek Es.

1. Data: 2001-12-13 17:28:43

Od: z...@s...usuntenciag.bajt.com.pl (Piotr Szlachetny) szukaj wiadomości tego autora

On 12 Dec 2001 15:39:41 +0100, <i...@y...com> wrote:

>czy aby...?
>napisz krakow w okienku ,pod spodem klik "tick" w dziurke obok miasto i ...
>nic, tzn lista skladajaca sie z Krakow, bez adresu..

Czy aby?

Rozumiem ze mowisz o 'okienku wyszukujacym' ktore jest na stronie
www.barymleczne.w.pl? Czyli na tej glownej?

A probowalas tak - po prostu wpisac nazwe miasta i kilknac "Spis
barow"? Powinno ladnie zadzialac. A jesli chcesz korzystac z bardziej
wymyslnych ustawien to zajrzyj (polecam) pod link "jak korzystac".
Jesli trudno ci go wypatrzyc na stronie to podaje adres:
http://speed.bajt.com.pl/~zero/projekty/bary/pomoc.h
tml

Mam nadzieje, ze teraz juz wszystko bedzie ok... jesli nie to pisz.

polska potrawa wigilijna
Robaki w Alpen Gold
Najlepsze na świecie ciasto swiąteczne
kolacja Sylwestrowa