wracam z zaswiatow:)

1. Data: 2001-12-11 16:27:31

Temat: wracam z zaswiatow:)
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

przez ostatnie 5 dni nie mialam czasu i sil czytac grupe. no i nazbieralo
sie tego prawie 700 postow.
ludzie, kiedy ja to przeczytam...
po 5 dniach chlopina nareszcie doczekal sie normalnego obiadu (hehe) a nie
tylko odgrzewanych w mikrofalowce koldunow zalanych barszczem z torebki.
dzis zrazy z ogoreczkiem i boczkiem, w sosiku z grzybkami a do tego kasza
woiejska gotowana "garnek w garnek'. jeny jak to pachnie.
do sosu dodalam cuminu i mustard powders wiec smakuje nieprzecietnie!
przyznac sie jednak musze do tego ze surowka juz sostala zakupiona w
warzywniaczku.. nie mialam sily na szatkowanie...

dobrze wrocic na lono grupy:)

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-12-11 16:43:27

Temat: Re: wracam z zaswiatow:)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witaj z powrotem :-)))) . Przy okazji gratulacje Pani Mechciu :-))))))
>
>Adiola

Wiesz co , Adiola, uwazajmy bo tej blaszanej istocie sie jeszcze
w blaszanej glowie przewroci i kaze sie non stop nazywac pania..i
co bedzie jak sie zapomnimy????? .i klaniac sie przy kazdym
zdaniu pewnie trzeba bedzie..ile roboty!!

ciocia mechci (slynnej!)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-11 16:46:32

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-11 16:56:49

Temat: A ja z raju :o)
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez sie melduje :o)
Dzis rano wrocilam z domku. Bylo cudownie. Mama co prawda stwierdzila, ze
schudlam, i przez to caly czas dostawalam podwojne porcje, ale co tam dobre
bylo, wiec nie musialam prosic o dokladke ;o)

Wilno wyglada przepieknie z calym tym sniegem, nawet mroz (ok.-15 do -20)
nie przeszkadzal :)

Mechciu nie przejmuj sie, az tak ja tam mam juz 1600, a pierwsza wolna
chwilka zapowiada sie dopiero okolo soboty, wiec napewno bedzie grubo ponad
2000 :o( . I kiedy, ja pytam Was, mam to przeczytac?

Najedzona smakolykow i zadowolona z zycia
Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-12-11 17:34:35

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:kpdc1u8ev4bpuedro7ilgbs2n4tr0qsl5j@4ax.com...
> [...]
> co bedzie jak sie zapomnimy????? .i klaniac sie przy kazdym
> zdaniu pewnie trzeba bedzie..ile roboty!!

no ale wtedy beda do Ciebie mowic: "prosze Cioci Pani mechci" hehe

Mechcia
paniusia

1. Data: 2001-12-11 17:50:24

Temat: Re: A ja z raju :o)
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wilno wyglada przepieknie z calym tym sniegem, nawet mroz (ok.-15 do -20)
nie przeszkadzal :)

No i widzisz jaka ty jestes? Niekolozenska ! Przeciez tak prosilam zebys nam
troche sniegu przywiozla. Jestem rozczarowana, znowu zima bez sniegu...

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-11 17:53:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no ale wtedy beda do Ciebie mowic: "prosze Cioci Pani mechci" hehe
>
>Mechcia
>paniusia

TO mi sie podoba...ide na kolacje: osemki kartofli obsypane
olejem, na ktorym sie poprzyklejaly rozne zaslupowe mieszanki
przypraw (m.in do potraw z ziemniakow), piecze sie , do tego
smazony duszony: boczek, strasznie duzo pieczarek, cebula,
strasznie duzo czosnku, zolty ser i lyzka smeitany, natka pocieta
czeka...ja tez (az dojda kartofelki - jeszcze z minutke), nos mi
daje znac ze glodny

Krysia "to jak to idzie?" - Ciocia Pani Mechci
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-11 17:56:21

Od: "Stefan P." <s...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

To i dobrze - bo byla jakas taka luka w postach. Witam serdecznie i
GRATUUUUUUULUJE Sukcesu!!
Stefan P.

1. Data: 2001-12-11 18:10:52

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan P." <s...@s...home.pl> napisał w wiadomości
> To i dobrze - bo byla jakas taka luka w postach. Witam serdecznie i
> GRATUUUUUUULUJE Sukcesu!!
> Stefan P.

co Wy z tymi gratulacjami. juz sie nie wyglupiajcie bo mi odbije i zaczne
warczec jak nie bedziecie pisac; "Pani mechciu" a kazdy list powinien sie
konczyc "z wyrazami szacunku"

No!

Mechcia
(znaczy sie : dla kogo Mechcia dle tego Mechcia!)

1. Data: 2001-12-11 18:34:20

Od: "Stefan P." <s...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodaje zatem :Z wurazami szacunku ! Stefan P.

bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)
polska potrawa wigilijna
Robaki w Alpen Gold
Najlepsze na świecie ciasto swiąteczne