wracam z zaswiatow:)

1. Data: 2001-12-12 11:12:08

Temat: Re: A ja z raju :o)
Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witamy cieplutko po powrocie ;-) - z kubkiem grzanca w rece ;-)

pozdrowionka
Monika

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:9v5ds9$7ot$...@j...coi.pw.edu.pl...

1. Data: 2001-12-12 12:52:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to ja tez wpadne na grzanaca i Bozenka nam wszystko o wizycie w
domku opowie

Krysia
>witamy cieplutko po powrocie ;-) - z kubkiem grzanca w rece ;-)
>
>pozdrowionka
>Monika

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 09:00:58

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <m...@h...com>

> ze idzie mroz z Rosji, ma byc juz jutro tutaj (-7). To moze wtedy chociaz
> lyzwy beda? Nastepnym razem nie pomyl sie jak pojedziesz ))))

Podobno dzis bylo -17 w Wawie, dobrze, ze nie wiedzialam wczesniej, bo bym
chyba na smierc zamarzla w drodze do pracy ;-))

A na lyzwy chodze regularnie juz od pazdziernika, mroz do tego nie potrzebny
;-))

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-12-13 21:32:53

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ciiiiiiiiiii, przeciez jutro ma byc mroz nawet w ciagu dnia! A to juz cos w
Zeeland'ii.
Pozdr.,
Danka

<m...@h...com> schreef in bericht

> No i widzisz jaka ty jestes? Niekolozenska ! Przeciez tak prosilam zebys
nam
> troche sniegu przywiozla. Jestem rozczarowana, znowu zima bez sniegu...
>
> ******
> m-gosia
> ******

bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)