wracam z zaswiatow:)

1. Data: 2001-12-11 18:41:51

Temat: Re: wracam z zaswiatow:)
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan P." <s...@s...home.pl> napisał w wiadomości
news:9v5jk2$4a7$1@news.tpi.pl...
> Dodaje zatem :Z wurazami szacunku ! Stefan P.

to to ja rozumiem

Mechcia
a gdzie gozdziki bialo-czerwone podane lodygami do gory???

1. Data: 2001-12-11 19:10:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TO mi sie podoba...ide na kolacje: osemki kartofli obsypane
> olejem, [...]
Czy mozesz to rozlozyc na czynniki pierwsze?
Bo raz, nie wiem jak zrobic 8 kartofli i dwa nie wiem jak je obsypac
olejem. ;-)))
Mam tylko plynny. :-)
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-11 19:14:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to to ja rozumiem
> Mechcia
> a gdzie gozdziki bialo-czerwone podane lodygami do gory???
/ / /
***
Masz ode mnie :-)
pzdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-11 19:27:51

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> / / /
> ***
> Masz ode mnie :-)
> pzdr. Jerzy

bardzo dziekuje!

Mechcia

1. Data: 2001-12-11 19:41:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dziekuje!
Nie za ma co.
A ponieważ ostatnio [od 2-3 miesięcy] mój dostawca inetu "nawala" [-fuj,
jakie brzydkie słowo] to powiedz mi w dwóch no trzech zdaniach jak i gdzie
cię wyróżnili? Bo za co to już wiem. Sama się zgłosiłaś?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-11 20:03:19

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> to to ja rozumiem
>
> Mechcia
> a gdzie gozdziki bialo-czerwone podane lodygami do gory???

No no, nastepna Lady w rodzinie ! Niedlugo i ciebie beda wachlowac i
karocami wozic ))))))

1. Data: 2001-12-11 20:11:48

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie brzydkie słowo] to powiedz mi w dwóch no trzech zdaniach jak i gdzie
> cię wyróżnili? Bo za co to już wiem. Sama się zgłosiłaś?

oj, ja natknelam sie na dzial kuchenny w superexpress.pl zawsze szukam na
roznych stronach dzialu o kuchni. mozna tam zamiescioc swoj przepis, ja
zamiescilam nalesniki z tunczykiem. ale nie iedzialam ze oni daja jakies
nagrody. a tu taka niespodizanka.
do wyboru bylo 5 ksiazek kucharskich, ja wybralam "wielka ksiege ziol i
przypraw". http://www.superexpress.pl/iso/stale/kuchnia/laur.sh
tmlnbo
(tutaj pewnie ktos mnie posadzi o brak skromnosci)

ja sie bardzo wstydze ze grupa sie o tym dowiedziala bo ja nie lubie sie
niczym chwalic. naprawde.
ale dowiedzieliscie sie i juz:)
ja jak wysylalam ten przepis to sie tylko Mechcia podpisalam i stad ta "pani
Mechcia" hehe cpo mnie ubawilo do lez:)))

Mechcia

1. Data: 2001-12-11 22:27:19

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mechcia" hehe cpo mnie ubawilo do lez:)))
>
> Mechcia
>
> Super, meksyk z tym podpisem ))) Tylko dlaczego sie czyms takim nie
pochwalilas? ja to sie sie kilka postow nizej nawet tym chwalilam ze
twarozek zrobilam. ))))
Aaaa juz wiem, myslalas ze bedzie to OT? My bysmy odpisali: co sie chwalisz
NTG !!!! ))))))

m-gosia dumna ze znajomosci drugiej w zyciu slawy. Pierwsza to Stas z
"W pustyni i w puszczy", ale tej pierwszej.

1. Data: 2001-12-12 00:09:23

Temat: Re: A ja z raju :o)
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i widzisz jaka ty jestes? Niekolozenska ! Przeciez tak prosilam zebys
nam
> troche sniegu przywiozla. Jestem rozczarowana, znowu zima bez sniegu...
>
> ******
> m-gosia
> ******

Gosiu, Kochana, ale ja z mila checia, tylko skad go wziasc? W Wilnie tez nie
ma sniegu :o(( , tylko mroz :o(

Zmarznieta i bez sniegu
Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-12-12 08:57:43

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gosiu, Kochana, ale ja z mila checia, tylko skad go wziasc? W Wilnie tez
nie
> ma sniegu :o(( , tylko mroz :o(
>
> Zmarznieta i bez sniegu
> Bozenka z Wilna :o

Bez sniegu? A wczoraj narobilas mi smaku bo powiedzialas: "Wilno wyglada
przepieknie z calym tym sniegem, nawet mroz (ok.-15 do -20)
nie przeszkadzal :)"
To pomyslalam, ze nie bedziesz taka i podzielisz sie z nami.)
Ty mnie zle zrozumialas Bozenko i mroz chyba nam przywiozlas, bo w TV mowia,
ze idzie mroz z Rosji, ma byc juz jutro tutaj (-7). To moze wtedy chociaz
lyzwy beda? Nastepnym razem nie pomyl sie jak pojedziesz ))))

******
m-gosia
******

bary mleczne (mam nadzieje ze nie NTG)