Refleksja ich nie dopadła

31. Data: 2019-06-07 16:30:29

Temat: Re: Refleksja ich nie dopadła
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

zna

> Znaczy, dobrym słowem, ale niektórych trzeba naprowadzać nagłą q*rwą,
> gdy zbłądza.

I sie w ten sposob "naprostuja"? Z tym bluzganiem, rzucaniem epitetami,
obrazaniem to tak jak z modlitwa (excusez moi). Rzeczywistosci z reguly
nie zmienisz, tylko sie pobudzisz wzglednie rozluznisz, a do tego
wkurzysz moze opopenta. Czy o to chodzi? Jesli dojdzie do spokojnego lub
nie dialogowania, to sie juz nie uspokoisz, bo bedziesz dalej szukac
"argumentow". Choroby wrzodowe i serca nie sa przyjemne.

Sa inne sposoby na rozluznianie sie, np. kieliszek wina lub whisky,
trening silowy lub gimnastyka, jazda rowerem 20-50 km, lektura dobrej
ksiazki, film przyrodniczy, plaza, obserwowanie ptakow na balkonie (mamy
znowu sikorki!), wyjscie na festyn (wlasnie sie u nas zaczal, mozna
zjesc, kupic losy, pojezdzic karuzela, jakimis diabelskimi maszynami, no
i wychylic litrowy kufel piwa - od 9,50) itd.
Rower i gimanstyke mam za soba i czytam na balkonie ksiazke, ktora
kupilem z remanentow bibliotecznych za 1 euro: "Fuck it!" Jak sie
rozluznic, odpoczac i poczuc szczesliwym mowiac "fuck it" na robote,
pieniadze, bole, zmiany klimatu...

Btw. Spotkalem rano ojca biedaka schizofrenika. Krotki small talk w
drzwiach i tyle. Nie poskarzylem na syna, ze krzyczy, ze wariat, bo
facet to wie. Pozegnalismy sie. A synalek niedawno wrzeszczal - okna i
balkon ma chyba otwarte, bo goraco.
Fuck it!

--
saluto
Silvio Balconetti

32. Data: 2019-06-07 17:18:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 03:05, Ilona pisze:

> //że nie wspomne o szyjkach tych 54 pozostałych płci.
>
> https://monitorpostepu.pl/spis-i-charakterystyka-wsz
ystkich-56-plci/

mnie bola przydatki, wytlumacz to

--
gazebo

33. Data: 2019-06-07 17:19:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 02:53, Ilona pisze:
> [...]
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> a co z pozostałymi 54 płciami?

nie wiem co wybrales

--
gazebo

34. Data: 2019-06-07 17:20:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 02:52, Ilona pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> ale, o co jemu chodzi?
> i jaki ma w tym interes?

mnie twoj interes nie interesi

--
gazebo

35. Data: 2019-06-07 21:45:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 16:30, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> drzwiach i tyle. Nie poskarzylem na syna, ze krzyczy, ze wariat, bo
> facet to wie. Pozegnalismy sie. A synalek niedawno wrzeszczal - okna i

To miłe, że interesujesz sie losem sąsiada, bliżniego swego.
To bardzo po katolicku!

36. Data: 2019-06-07 21:51:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 17:18, gazebo wrote:

ystkich-56-plci/

> mnie bola przydatki, wytlumacz to

a staremu Borynie, macica się przewróciła.

37. Data: 2019-06-07 21:58:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 17:19, gazebo wrote:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> nie wiem co wybrales

Wszystkie, wybierz wszystkie!
Jeśli nie wybierzesz wsystkich, to zostaniesz oskarżony o homofobie i
publicznie zgrilowany, dla przykładu.

38. Data: 2019-06-07 22:01:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 17:20, gazebo wrote:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> mnie twoj interes nie interesi

Ale, ten guru, to chyba, tak całkiem bezpłatnie tego nie robi?

//raczej, nie podejrzewasz go o, aż takie frajerstwo?

39. Data: 2019-06-08 06:57:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 20:58, Ilona pisze:

> [...]
onkowcow/

> Wszystkie, wybierz wszystkie!
> Jeśli nie wybierzesz wsystkich, to zostaniesz oskarżony o homofobie i

tak sie z toba stalo? przykre

--
gazebo

40. Data: 2019-06-08 06:58:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 21:01, Ilona pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> Ale, ten guru, to chyba, tak całkiem bezpłatnie tego nie robi?

przykro mi, ale to twoj guru :]

--
gazebo

Ludzie maja swoje problemy