Regały na miarę..

1. Data: 2008-01-01 22:02:55

Temat: Regały na miarę..
Od: Newsman <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Chciałbym sobie zrobić trwałe regały na miarę (drewniane) najlepiej
oszklone, lub tak skonstruowane żeby książki się nie kurzyły...

Gdzie szukać producenta/fachowca od czegoś takiego ?

Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami lub kogoś/jakąś firmę polecić ?

Jestem w D.C. (WAW)

--------
Newsman

2. Data: 2008-01-02 10:25:54

Temat: Re: Regały na miarę..
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak znajdziesz, to się pochwal, bo tez mogę szukać.
OK ?
JaC

-----

3. Data: 2008-01-02 15:41:38

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 1, 11:02 pm, Newsman <n...@t...pl> wrote:
> [...]
>
> Gdzie szukać producenta/fachowca od czegoś takiego ?
>
> Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami lub kogoś/jakąś firmę polecić ?

W Leclercu na Jerozolimskich pan zapewniał mnie że szef9wa robi takie
meble i do mnie zadzwoni. Było to jakies 2 miesiące temu i nie
zadzwoniła. Tak więc jak znajdziesz godnego polecenia fachowca to
podziel sie informacją.

--
ZZ@private

4. Data: 2008-01-02 17:30:34

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Newsman pisze:
> Witajcie !
>
> ChciaĹ?bym sobie zrobiÄ? trwaĹ?e regaĹ?y na miarÄ? (drewniane) najlepiej
> oszklone, lub tak skonstruowane Ĺźeby ksiÄ?Ĺźki siÄ? nie kurzyĹ?y...
>
> Gdzie szukaÄ? producenta/fachowca od czegoĹ? takiego ?
>
> Czy ktoĹ? moĹźe siÄ? podzieliÄ? doĹ?wiadczeniami lub kogoĹ?/jakÄ?Ĺ?
> firmÄ? poleciÄ? ?
Mogę się podzielić doświadczeniami sprzed dwóch lat.
Jest nędznie. Próbowałam rozmawiać w firmach produkujących szafy czy
meble kuchenne, ale ci ludzie nigdy nie robili regałów, nie potrafili
nic zaproponować, chcieli drogo.
I w końcu zakupiłam regały Billy w IKEI w kolorze średniobrązowym. Są w
miarę tanie, łatwe w montażu, praktyczne (regulowane półki) a robią
zaskakująco dobre wrażenie.
Jeden rzut oka i już wiadomo, że to dom wykształciucha ;-)

Teraz chciałabym zrobić sobie półkę nad biurkiem w kolorze mebli. I już
mi skóra cierpnie na myśl o fachowcach. Jak znajdziesz daj znać.

Magdalaena

5. Data: 2008-01-02 21:56:29

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To niestety nie jest prawdą, a już szczególnie z drzwiami.
Poza tym jak na same książki to Billy za głębokie.
Mam billopodobne regały polskie, z Reguł czy Raszyna i przez tę głebokość cierpię, bo
ciągle mnie kusi ustawiać książki
w dwóch rzedach, a to masakra ;-)
Nawet kombinuję, jak te regały spłycić (mam tego chyba z 8 sztuk 80*240cm), ale
kłopot, bo tył boków z wiórówki fazowany
jest pod plecy z pilsni, nie sfazuję tak, a wiochy na kącie prostym nie chcę
robić.....
JaC

-----

6. Data: 2008-01-02 22:51:32

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> To niestety nie jest prawdą, a już szczególnie z drzwiami.
Mam wersję bez drzwi.
> Poza tym jak na same książki to Billy za głębokie.
Billy ma wewnątrz 26 cm.
Sprawdziłam i przeciętna książka (np. seria Pratchetta Prószyńskiego)
ok. 14 cm, komentarz do kpc 18 cm , a duże segregatory czy Ostatni
bohater Pratchetta na dole zajmują całą półkę.
Przed książkami mieszczą się tzw. durnostojki, ale drugi rząd książek w
zasadzie nie.
Jak chcesz, jutro gdzieś mogę wrzucić zdjęcia.

Magdalaena

Zakup mikrofalowki
Mozaika egzotyczna - konserwacja
czy to ta sama jakość
odklejenie LUSTRA z płytek - czy zostaną plamy?
jaki czas prania