jaki czas prania

1. Data: 2008-01-01 09:20:33

Temat: jaki czas prania
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile mniej więcej trwa cykl prania " skróconego " w pralkach Elektrolux, bo
nigdzie nie mogę tego wyczytać.
Inni producenci podają około 33 minut, słyszałem że pralki Elektrolux maja
ten czas " skróconego prania " około 1 godziny.
Czy to prawda?
Andrzej

2. Data: 2008-01-01 13:14:55

Temat: Re: jaki czas prania
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał:...
> [...]
> Inni producenci podają około 33 minut, słyszałem że pralki Elektrolux maja
> ten czas " skróconego prania " około 1 godziny.

A można wiedzieć do czego Ci to potrzebne?
Bo mnie interesuje efekt prania a nie ile to trwa.

P.

3. Data: 2008-01-01 13:29:45

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> A można wiedzieć do czego Ci to potrzebne?
> Bo mnie interesuje efekt prania a nie ile to trwa.

jest to specjalna funkcja w pralce, słuzy do odświeżenia

4. Data: 2008-01-01 16:18:13

Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Jan 2008 10:20:33 +0100, "Andrzej" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Inni producenci podają około 33 minut, słyszałem że pralki Elektrolux maja
>ten czas " skróconego prania " około 1 godziny.

Zależy od temperatury, ale mniej więcej ok. godziny. W tym ok. 25 min.
na płukanie.

5. Data: 2008-01-01 17:43:40

Od: "Szanna" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam i piore. 30 minut, 30 stopni i 700 obrotów to najkrótszy program.

6. Data: 2008-01-01 18:15:29

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <b...@m...com> napisał w wiadomości

> Mam i piore. 30 minut, 30 stopni i 700 obrotów to najkrótszy program.

a jak się nazywa pralka?

7. Data: 2008-01-01 19:00:56

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szanna" <b...@m...com> napisał w wiadomości

> a jak się nazywa pralka?

U mnie taki program (choć w praktyce trwa ok. 35 min) jest w modelu EWT 1026
(chyba juz nie produkowany). Ze stron Electroluxa można pobrać instrukcje
obsługi i sprawdzić dosyć szczegółowo funkcje danego modelu.

Pozdrawiam -

Stanley

8. Data: 2008-01-01 21:44:43

Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Inni producenci podają około 33 minut, słyszałem że pralki Elektrolux maja
> ten czas " skróconego prania " około 1 godziny.

Mam pralkę Electrolux EWT 10620W.
Jej najkrótszy program prania trwa 20 minut - w temp. 30*C przy wybraniu
programu bodajże "Syntetyczne" czy "Delikatne" i najkrótszej opcji
TimeManager. Po wybraniu programu Bawełna (i także nakrótszej opcji
TimeManager) czas prania wydłuża się do 35 minut.

9. Data: 2008-01-02 08:14:31

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naszego Boscha kupilismy wlasnie z powodu programu 15min.Jest to wydaje mi
sie jedyny producent oferujacy tak krotki pelny program(w sklepie pytalem
sie o Miele-ktore mialo najkrotszy 30 min program)
W praktyce sprawdzil sie wysmienicie przy spoconych czy tez lekko
zabrudzonych rzeczy jakich u ludzi doroslych jest bardzo wiele.

10. Data: 2008-01-31 11:42:36

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mój starawy już Whirlpool AWG1036 właściwie wszystkie normalne cykle opędzlowuje
zdecydowanie poniżej godziny, poza 95°C
i praniem wstępnym.
Jest to główny powód, dla którego dwa razy już go serwisowałem (programator,
łozyska), i pewnie będę trzeci
(amortyzatory).
Jest tez osobny program 'Rapid' (z francuskiego, bo bestia Made in France' ;)) ale
Rapid skraca płukanie chyba o
jeden-dwa cykle, więc właściwie nie używam, bo mnie wszystko swedzi na samą mysl ...
BTW kiedyś każde pranie płukałem drugi raz, teraz już odpuściłem, moze i proszki
inne, i mniej sypię, i woda lepsza, i
płyny płuczące lepsze?
JaC
Nowszy model Whirpool (ale inny, tańszy) już tak szybko nie prał.

-----

> [...]
najkrotszy 30 min program)
> W praktyce sprawdzil sie wysmienicie przy spoconych czy tez lekko zabrudzonych

Kuchenka elektryczna + pralko suszarka
czy to dobry wybór? (zmywarka i piekarnik)
sofa rozkładana do przodu
Materac Venus Multi Pocket - cd. z postu Konia
jaka opinia