jaka opinia

1. Data: 2007-12-30 12:40:16

Temat: jaka opinia
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest opinia pralek Elektrolux?
Jędrek

2. Data: 2007-12-30 13:05:34

Temat: Re: jaka opinia
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 13:40:16 +0100, mikont napisał(a):

> Jaka jest opinia pralek Elektrolux?
> Jędrek

Pralki Electrolux póki co nie mają zdania, ale jesli powiesz, na jaki
temat, to pewnie się chętnie wypowiedzą ;-P
--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

3. Data: 2007-12-30 13:23:08

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pralki Electrolux póki co nie mają zdania, ale jesli powiesz, na jaki
> temat, to pewnie się chętnie wypowiedzą ;-P

Jak zwykle złośliwa, w domu i kuchni też :)
Jędrek

4. Data: 2007-12-30 13:40:51

Od: "jaQbek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pralki Electrolux póki co nie mają zdania, ale jesli powiesz, na jaki
> temat, to pewnie się chętnie wypowiedzą ;-P
Pralki Electrolux polecają się do domu

BP NMSP

5. Data: 2007-12-30 22:15:52

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 14:40:51 +0100, jaQbek napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pralki Electrolux polecają się do domu

I dobrze się sprzedają ;-P

6. Data: 2007-12-30 22:16:53

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 14:23:08 +0100, mikont napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak zwykle złośliwa, w domu i kuchni też :)
> Jędrek

Byłeś u mnie w domu i w kuchni??? Aaaa, to pewnie ta mysz, co mi skrobie za
szafką... A kysz!
;-P

7. Data: 2008-01-01 14:17:09

Od: "Jago" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jaka jest opinia pralek Elektrolux?
> Jędrek

Mam pralke Electrolux juz ladnych kilka lat i gdybym miala wybierac ponownie
to raczej bym nie wybrala tej marki. Electrolux produkuje super odkurzacze
ale co do reszty sprzetu to mam mieszane odczucia. Moja pralka ma dziwaczne,
niezrozumiale i bardzo skomplikowane menu, z powodu funkcji zraszania ciagle
zapychaja sie rozne przewody, od poczatku zle dobierala ilosc wody do ilosci
prania a z korzystania z suszarki zrezygnowalismy od razu bo slabo suszyla,
za to czasem potrafila wypalic dziure w reczniku. Nie polecam.

8. Data: 2008-01-01 14:53:51

Od: Adam Foton <u...@o...plk> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pralke Electrolux juz ladnych kilka lat i gdybym miala wybierac
> ponownie to raczej bym nie wybrala tej marki. Electrolux produkuje
> super odkurzacze ale co do reszty sprzetu to mam mieszane odczucia. Moja

No to ja mam odwrotne zdanie :)
Pralka - wrzucam pranie, wybieram jednym pokretlem program i tyle sie
martwie. Uzywana dosyc czesto.

Odkurzacz - byl cichy na poczatku, z wiekiem coraz glosniejszy, dzis
ryczy. Mam ochote na Dysona, ale jak obecny odkurzacz odejdzie.

AF

9. Data: 2008-01-01 21:47:07

Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Foton" <u...@o...plk> napisał w
wiadomości news:fldk6f$g27$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Odkurzacz - byl cichy na poczatku, z wiekiem coraz glosniejszy, dzis
> ryczy. Mam ochote na Dysona, ale jak obecny odkurzacz odejdzie.

Ja także nie mogę źle się wypowiedzieć o urządzeniach firmy Electrolux. Od
kilku miesięcy posiadam pralkę, zmywarkę i chłodziarko-zamrażarkę tej firmy
i wszystko działa jak należy.
Przymierzam się też do zakupu odkurzacza (z serii UltraSilencer).
Z jakiej serii jest Twój odkurzacz (ten, który z czasem zrobił się coraz
głośniejszy)?

10. Data: 2008-01-02 16:55:45

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Jan 2008 15:53:51 +0100, Adam Foton
<u...@o...plk> wklepał(-a):

>Odkurzacz - byl cichy na poczatku, z wiekiem coraz glosniejszy, dzis
>ryczy. Mam ochote na Dysona, ale jak obecny odkurzacz odejdzie.

Może jakieś łożysko trzeba wymienić czy coś? :)

czy pralki ładowane od góry
Kapanie z sufitu...
panele podłogowe i płytki
jak jest moc grzałki ?
Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer