czy pralki ładowane od góry

1. Data: 2007-12-30 11:37:00

Temat: czy pralki ładowane od góry
Od: Ewa <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy obecnie produkowane pralki mają niezależną (od programów)
regulację temperatury?
Ewa

ps. a tak przy okazji to jest gdzieś ranking pralek, które warto
kupić?
myślałam o Elektrolux, ....ale jaki model?? to trudno wybrać.
Może coś doradzicie

2. Data: 2007-12-31 01:55:10

Temat: Re: czy pralki ładowane od góry
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

h.googlegroups.com...

3. Data: 2008-01-03 12:20:30

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> kupić?
> myślałam o Elektrolux, ....ale jaki model?? to trudno wybrać.

Są trzeba tylko poszukać bo teraz pralek jest mnóstwo :)

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

4. Data: 2008-01-03 12:31:09

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> regulację temperatury?
> Ewa

Są trzeba tylko poszukać bo teraz pralek jest mnóstwo :)

Kapanie z sufitu...
panele podłogowe i płytki
jak jest moc grzałki ?
Zelmer Jupiter vs Electrolux Ultra Silencer
Izolacja akustyczna - POMOCY bo nie spie :(