Rehabilitacja

1. Data: 2006-12-26 10:33:17

Temat: Rehabilitacja
Od: "Marcin-Sulski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
w ten piekny swiateczny i sloneczny dzien !

Mam pytanie :
co dla Was oznacza slowo/pojecie ''Rehabilitacja''
(mam tu na mysli ''rehabilitacje'' w sensie medycznym/zdrowotnym)

Marcin

2. Data: 2006-12-28 22:09:10

Temat: Re: Rehabilitacja
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Marcin-Sulski <m...@p...onet.pl> napisał:

> Mam pytanie :
> co dla Was oznacza slowo/pojecie ''Rehabilitacja''
> (mam tu na mysli ''rehabilitacje'' w sensie medycznym/zdrowotnym)

Dla mnie mniej więcej tyle:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rehabilitacja

Adam Radzikowski

3. Data: 2006-12-29 14:07:41

Od: "Marcin-Sulski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Radzikowski" <a...@...biz>
napisał w wiadomości news:1b51f$45944088$594e0b28$28458@news.chello.pl...

> Dla mnie mniej więcej tyle:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Rehabilitacja
> --
> Pozdrawiam,
> Adam Radzikowski
---

Czyli w mysl tej i innych definicji ktore mozna znalezc w sieci
rechabilitacja to nie tylko praca fizyczna z ON (np.ruszanie nogami
rekami masaz itd..)
ale takze praca psychiczna (kino teatr spacery nad morzem kawiarna itd..)

noo i przykladowo
korzystam z pomocy przewodnika
w ramach rechabilitacji razem wyjezdzamy nad morze
rechabilituje(my) sie do oporu (morze jod itd... i .... )
nic mu za opieke nie place tylko
funduje mu przejazd moim samochodem i kilkudniowy
pobyt nad morzem
czyli wszytko przejadamy w mysl rechabilitacji

no i pytanie
w jaki sposob mam rozliczyc sie z fiskusem ???
rachunkow niemam :-(
pieniedzy przewodnikowi nie dalem ale go mialem :-(

pozdr.Marcin

DNAźřś¨
Wigilii ogarnęło Was ciepło
Ustępy dla niepełnosprawnych