Reklama pomidorów z Lidl

21. Data: 2018-08-02 08:16:45

Temat: Re: Reklama pomidorów z Lidl
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...
>
>> Zmień kodowanie. Nie znam chińskiego.
>
> To nie ja zepsułem kodowanie...
> Krzaki pojawiły się w twoim poscie:

Nie mam krzakow w moich postach w moim czytniku.

--
XL

22. Data: 2018-08-02 09:10:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Mów za swojego synka. Koleżanka XL we właściwy sposób odbiera reklamy. Czy
> widziałeś w tv reklamę w wykonie rewii rzeźników z mięsem na tacach, od
> czasu gdy ją tu omówiłam, po czym zaskarżyłam do odpowiednich czynników?
> ?

https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/intermarche-re
klama-z-piosenka-rzeznikow-i-masarzy

Warto poczytać komentarze. Moj jest na końcu.

--
XL

23. Data: 2018-08-02 09:10:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2018 o 06:59, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie mam pojecia o jakiej reklamie mowisz bo ja ogólnie reklam unikam jak
> mogę.

Bo najwięcej reklam oglądają ci, którzy nie mają telewizji, to oczywiste.

BTW  A mój dwuletni synek, jeśli już ogląda reklamy, to z odpowiednim
nastawieniem - jak bajki. ;)

> Walczenie z oszustwami, manipulacjami jest godne podziwu, zgłaszaj tą
> reklamę i daj znać co odpisali i jak dalej potoczyła się sprawa.

Popieram!

Ewa

24. Data: 2018-08-02 13:00:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie mam krzakow w moich postach w moim czytniku.

To troche tak jak w tej reklamie...
Pan Zbigniew tez nie ma uprawy ziemi pokazanej w reklamie...

--
Pozdrawia... Budzik

25. Data: 2018-08-05 13:31:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jako to? Nieścisłości w reklamach?? A to nie są encyklopedyczne fakty
> potwierdzone wieloletnimi badaniami?

Fakty takie same jak zamieszczone w tzw. "kefirkach". Niektórzy wierzą
w nie, linkują do nich, a nawet cytują owe mądrości w całości. W każdym
razie są tymi źródłami żywo zainteresowani. Czemu więc się dziwić, że
reklamami telewizyjnymi również?

Jarek

--
Telewizja pokazała,
A uczeni podchwycili,

26. Data: 2018-08-05 13:37:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Bo najwięcej reklam oglądają ci, którzy nie mają telewizji, to oczywiste.

Nie takie aż znowu! Bo czy można mniej?

Jarek

--
Są tacy -- to nie żart,