Ciasto

1. Data: 2018-07-17 14:58:00

Temat: Ciasto
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie upiekłam teraz ciasto z czarnymi porzeczkami w/g jakiegoś przepisu.
Piwrwszy i ostatni raz, bo porzeczki w cieście gorzkie.
W przepisie było, żeby dodać olej i jogurt. Zmieniłam to na rozpuszczone
masło roślinne jak to robię do ciasta z jabłkami, bo ciasto byłoby w/g
mnie jeszcze gorsze.

--
animka

2. Data: 2018-08-10 10:49:03

Temat: Re: Ciasto
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
> W przepisie było, żeby dodać olej i jogurt. Zmieniłam to na rozpuszczone
> masło roślinne jak to robię do ciasta z jabłkami, bo ciasto byłoby w/g

Jak zwykle wszystko przeciw Tobie. Porzeczki gorzkie, boś je przypaliła,
zdolniacho.

--
XL

Ale mleko!