Reling kuchenny Wa-wa

1. Data: 2004-06-29 14:54:19

Temat: Reling kuchenny Wa-wa
Od: "mal\(a\)Goska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrzac na post ponizej przypomnialo mi sie, ze chce kupic reling kuchenny.
Gdzie cus takiego mozna nabyc w Wa-wie (poza Bartycka), a najlepiej to
Grodzisk, Pruszków?
Z góry dzieki

mG

1. Data: 2004-06-29 14:58:04

Temat: Re: Reling kuchenny Wa-wa
Od: "mał\(a\)Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mal(a)Goska" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
kuchenny.
> Gdzie cus takiego mozna nabyc w Wa-wie (poza Bartycka), a najlepiej to

Dla uściślenia, chodzi mi o cuś takiego co przykręcam do kuchni, żeby
dziecko garnka nie zdarło.

1. Data: 2004-06-29 15:17:27

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest reling!

takie zabezpieczenie widzialem tylko w Ikei

ostatnio odkrylem w W-wie fajny sklep z akcesoriami kuchennymi.
nie pamietam ulicy ale to jakies 200m jakby dalej Dolna za Pulawska.

musta

1. Data: 2004-06-29 15:32:01

Od: "mał\(a\)Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> wrote in message
> to nie jest reling!
>
> takie zabezpieczenie widzialem tylko w Ikei
>
> ostatnio odkrylem w W-wie fajny sklep z akcesoriami kuchennymi.
> nie pamietam ulicy ale to jakies 200m jakby dalej Dolna za Pulawska.

Czyli jeszcze przed Belwederską?

mG

1. Data: 2004-06-29 15:37:21

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jeszcze przed Belwederską?
nie, odwrotnie po drugiej stronie Pulawskiej niz Dolna

jedziesz Dolna do gory, przejezdzasz Pulawska i po 200 m jest taki placyk i
to tam
z planu wynika ze to Raclawicka rog Bałuckiego

ogolnie sklep na mnie zrobil bardzo dobre wrazenie mieli bardzo fajne
uchwyty i relingi w raz z akcesoriami w piecu gamach

musta

[radom] gdzie komisy meblowe?
płyta gazowa a reling kuchenny
Program do projektowania Kuchni