Remont mieszkania - jakie ceny ? [Krakow]

1. Data: 2004-05-25 12:29:08

Temat: Remont mieszkania - jakie ceny ? [Krakow]
Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Zbieram sie powoli do remontu mieszkania.
Czy mozecie mi napisac wokol jakich kwot oscyluja stawki za prace
remontowe w Krakowie, ew. w innych miejscowosciach ?

Interesuje mnie np.
- ukladania plytek na scianie
- ukladania plytek na podlodze
- gladzie na scianach
- malowanie scian
- wykonanie sufitu podwieszonego z plyt GK
- burzenie i stawianie scianej dzialowych

pozdrawiam, Adam

PS. z archiwum spisalem kilka przykladow, ale gdy wczoraj uslyszalem
cene to mnie troche zbila z tropu i nie wiem czy cos sie nie zmienilo...