Renata (Natek) nie żyje

751. Data: 2010-11-12 22:31:46

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ibj0h1$mhu$1@news.onet.pl>, z...@...ll says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak masz tak autentycznie przepraszać, jednocześnie autentycznie się
> całkowicie usprawiedliwiając i nie widząc problemu w swoim napisaniu, to
> równie dobrze możesz nie przepraszać. Nieprawdaż?

Oczywiście,że autentycznie przepraszałem. Publicznie pokajałem się.

Wyobraź sobie (to nie zgryźliwość, alemożesz obecnie mieć problemy z
abstrakcyjnym myśleniem) że od trzech latr wszędzie łażę w polarowej
kraciastej koszuli. I ciotka zaprasza mnie na swoje imieniny - ja jak
głupi (przypowieść abstrakcyjna, bo włożyłbym "gładką" koszulę) idę do
niej w swojej polarowej. Swoim postępkiem powoduję,że czuje się
urażona/poszkodowana. Oczywiście przeprosiłbym ją, ale nie dlatego że
przylazłem w kraciastej polarowej koszuli, ale dlatego że ją uraziłem.
Nie przeprosiłbym jej za przyczynę, z którą się identyfikuję, ale za
skutek, który wywołałem. To tyle jeżeli chodzi o pseudoabstrakcyjne
opisy.

A co do Ciebie - oczywiście mam zamiar przestrzegać zasad których
chiałeś via gg, ale cała reszta jest do mojej woli. Nie zamierzam
prowadzić z Tobą jakiejś jałowej dyskusji w tłumaczenie się i
wyjaśnianie. A to jak mnie postrzegasz to wyłącznie Twoja sprawa - chce
Ci się marnować emocje na mnie, to trudno. Twoja strata.

Pozdrawiam
Flyer