Renowacja szafy - JUŻ DRUGI ROK !!!:(((

1. Data: 2005-04-11 20:24:45

Temat: Renowacja szafy - JUŻ DRUGI ROK !!!:(((
Od: seba <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Temat wcale nie jest pomyłką.
Szafa może nie jest wielka ale mam problem z wydarciem do gołego drzewa
takiego oto ozdobnika (podaję jego przekrój poprzeczny):
^-^-/---\-^-^
Mniej więcej tak to wygląda, a problem polega na tym, że bardzo trudno jest
wejść w te szczeliny z jakim kolwiek papierem, czy to zwiniętym w rulon 0,
czy pod kątem prosym |_
Efekt jest marny :( Może ktoś ma sprawdzony środek chemiczny na tego typu
zakamarki. W archiwum wyczytałem o acetonie. Przyznam że nie próbowałem.
Jedank jeżeli ktoś może mi doradzić będę naprawdę wdzięczny.
Pozdrawiam
Seba

2. Data: 2005-04-11 22:30:12

Od: "Rex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> problem polega na tym, że bardzo trudno jest wejść w te szczeliny z
> jakim kolwiek papierem, czy to zwiniętym w rulon 0,czy pod kątem prosym |_
> Efekt jest marny :(

Dremel też nie daje rady?

Pozdrawiam

Rex

3. Data: 2005-04-12 06:28:01

Temat: Re: Renowacja szafy - JUŻ DRUGI ROK !!!:(((
Od: seba <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dremel też nie daje rady?

Dremel, a co to?

4. Data: 2005-04-12 10:13:16

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczotka z tworzywa (podobna jak druciana szczotka okrągła) + wiertarka?
szczotke dostaniesz w marketach budowlanych.

pzdr
marcin

5. Data: 2005-04-12 12:41:51

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Dremel, a co to?
Jak to mówią.... "Google Twoim przyjacielem" ;-)
Jest to mała, ręczna wiertarko-szlifierka do precyzyjnych prac.
Do tego duża ilość końcówek.
Można obejrzeć praktycznie w każdym hipermarkecie budowlanym.
Albo np. tu:
www.narzedzia.com.pl

Pozdrawiam
Rex

Drzwi suwane [SPAM]
Lapacho Gdzie?
Mieszkanie czy sie oplaca?
jak zamontowac kominek w drewnianym domku
przyjmę lub kupię niedorgo szafki kuchenne, łózka, regały, szafki, krzesła. itp.