Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć

następny post »
From: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć
Date: Sat, 15 Aug 2009 16:10:46 +0200

Witam, mam znaczny stopień niepełnosprawności, nigdy nie pracowałem, ze
względu na stan zdrowia, mam przyznaną rentę socjalną na stałe, mieszkam
w bloku, mieszkanie ma 48 metrów, [ czynsz za mieszkanie to 400 zł na 4
osoby ] na razie mieszkam z rodzicami + brat , to jako tako daje się
rade, chciałbym się was zapytać jak sobie radzicie z tym wszystkim bo
jeszcze oprósz opłaty za czynsz trzeba mieć kasę na przeżycie, a opłata
za czynsz zabiera mi całą rentę, podobne takie osoby są od razu
eksmitowane, bardzo tego się boję, może ktoś z was poradzi co z tym
można byłoby zrobić ?? za info, Dzięki.

ps. a jak sprawa z wygląda w bardziej normalnych krajach niż Polska ??

15.08 robercik-us
15.08 Gupik
15.08 robercik-us
17.08 scorpio
18.08 El Nuevo Vidente
18.08 sebakrk
18.08 El Nuevo Vidente
18.08 El Nuevo Vidente
18.08 sebakrk
18.08 Adam Pietrasiewicz
18.08 Piotr M
19.08 robercik-us
20.08 Jan
26.08 LM
26.08 Adam Pietrasiewicz
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla