Renta socjlna a praca, cd...

1. Data: 2004-10-12 07:28:57

Temat: Renta socjlna a praca, cd...
Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie Szanownych Grupowiczow.

Pomalutku probuje moj problem ze zbyt wysokim zarobkiem rozwiazac.Doszlam
do dosc kozystnego porozumienia z moim pracodawca. A mianowicie:
moj zakld pracy wyrazil zgode na wystawienie do ZUS-u pisma,w ktorym
informuja iz to oni popelnili blad w obliczeniach mojej wyplaty, tzn.przez
ich pomylke zaplacili mi za wiecej godzin niz wypracowalam i w zwiazku z tym
w kolejnym miesiacu bede musiala in zwrocic ta roznice nieslusznie
nadplacona.
I wlasnie zastanawiam sie,czy takim pismem cos zdzialam w ZUS-ie,czy to
wystarczy aby nie zawieszali mojej renty.Czy po prostu jechac i przyznac sie
ze moje zarobki przekroczyly podane przez nich wartosci i zeby zawiesili
moja rente.
Juz sama nie wiem.....szkoda zebym to stracila,przez jeden glupi miesiac.

Pozdrawiam
Nina

2. Data: 2004-10-12 08:19:52

Temat: Re: Renta socjlna a praca, cd...
Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Zainteresowanych :)))
Przyznam że nie wiem jak ZUS zareaguje na Twoją sytuację, wiem natomiast że
często jest to zależne od dobrej woli "Pani w okienku". Mnie udało się tak
dogadać z pracodawcą, że moje zarobki są rozłożone na poszczególne miesiące
w ten sposób, aby nie przekroczyć wartości min. -ale faktem jest, że jeszcze
nie mam "górki". Natomiast wiem, że warto tak poprzesuwać wypłaty, aby jeden
miesiąc był extremalnie wysoko-zarobkowy i właśnie na ten jeden miesiąc
zawiesić wypłatę tenty.
Życzę powodzenia

--
Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."

Re.Informatycy do tablicy...
Jakie słowa?
Płyta bezpieczeństwa...
Zmarł "Superman" Christopher Reeve :(