[Revlon] Colorstay Powder Shadow

1. Data: 2003-04-10 20:01:48

Temat: [Revlon] Colorstay Powder Shadow
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pozwole sobie zacytowac fragment listu Adrianny z 4 marca br.:
"Ja rowniez mam do Revlonu sentyment ,nigdy mnie nie zawiodly
kosmetyki tej
firmy.
Polecam cienie pudrowe "Revlon Colorstay Powder Shadow",
dwustronne,w aplikatorze,dobrze sie rozprowadzaja,nie gromadza sie
w zalamaniach,wytrzymuja dlugo. (...)
pozdrawiam
Adrianna"

Ten post swiadczylby, ze tych cieni nie wycofano z Polski, tak?
Dla mnie to najgenialniejsze cienie, jakie mam (koncza mi sie).
Trzymaja cala noc, jak trzeba, nie splywaja z potem i lzami, nawet
potarcie oka reka ich nie zetrze. Mozna sie nawet wykąpac :-).

_Bardzo_ zalezy mi na zestawie Revlon Colorstay Powder Shadow kolor
"smoke" (? - jasnosrebrny z ciemnoszarym) - czy Ktoras z Was natknela
sie na nie ostatnio na Gornym Slasku?

Dzieki za pomoc :-)

--
cieplutko pozdrawia Magda
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-10 20:18:41

Temat: Re: [Revlon] Colorstay Powder Shadow
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b74im7$hgf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Trzymaja cala noc, jak trzeba, nie splywaja z potem i lzami, nawet
> potarcie oka reka ich nie zetrze. Mozna sie nawet wykąpac :-).

Ja kupilam juz nawet dawno te cienie w kolorach brazowo- bezowym i chyba nie
umiem nimi sie malowac? Jak wy sie nimi malujecie, bo ja to musze chyba z 5
minut czekac z zamknieta powieka az mi wyschna. No to nie wiem. Prosze o
instrukcje obslugi ;)

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-04-10 20:35:29

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*madzik*" <b...@b...op.pl> wrote in message
> _Bardzo_ zalezy mi na zestawie Revlon Colorstay Powder Shadow kolor
> "smoke" (? - jasnosrebrny z ciemnoszarym) - czy Ktoras z Was natknela
> sie na nie ostatnio na Gornym Slasku?

W Wawie sa w niektorych perfumeriach.
Znalazlam link przedstawiciela i dystrybutora kosmetykow,
w tym m.in.Revlona,zapytaj mailem,moze pomoga:
http://www.balticcompany.pl/o-firmie.html

pozdrawiam
Adrianna

1. Data: 2003-04-10 20:59:14

Temat: Odp: [Revlon] Colorstay Powder Shadow
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adrianna <a...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b74kjq$1b01$...@f...acn.pl...

> W Wawie sa w niektorych perfumeriach.
> Znalazlam link przedstawiciela i dystrybutora kosmetykow,
> w tym m.in.Revlona,zapytaj mailem,moze pomoga:
> http://www.balticcompany.pl/o-firmie.html

Podalam ten link kilka postow wczesniej, bo oni sie tez zajmuja
Art-Deco.
Czekam od nich na odpowiedz w sprawie obu firm, ale na pierwszego
maila nie odpowiedzieli....

dzieki za informacje!

1. Data: 2003-04-10 21:03:34

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek <I...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b74jhg$759$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
chyba z 5
> minut czekac z zamknieta powieka az mi wyschna. No to nie wiem.

Witaj,
Ja czekam kilkanascie, max kilkadziesiat sekund z opuszczonymi
powiekami - myjac w tym czasie rece po (wczesniejszym o krok
nakladaniu podkladu).
Same cienie nakladam tak, ze zdejmuje z aplikatorka nadmiar plynu i
maluje sie aplikatorkiem, ktory nie ma widocznych fragmentow plynu
(wyglada jak suchy, nie umiem tego inaczej opisac, powinnas sie
zorientowac, jak je masz - robie nimi takie ruchy, jakbym zdejmowala
ze szczoteczki tuszu do rzes nadmiar tuszu). To co zostaje na
aplikatorze po takim zabiegu wystarcza na dziennie umalowanie obu
oczu, i wieczorowe jednego (bo wieczorem mocniej troche ;-) ). Schnie
chwilke, ale za to potem trzyma do rana ;-)

1. Data: 2003-04-11 00:46:09

Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W jakiej cenie są te cienie??
Czy mają spory wybór kolorów??

Pozdrowionka Sill

1. Data: 2003-04-11 06:55:31

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SILL <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b75380$bjr$...@a...dialog.net.pl...

> W jakiej cenie są te cienie??
> Czy mają spory wybór kolorów??

Obecnej ceny nie znam, bo pierwszy zestaw, ktory mi wystarczyl na
bardzo dlugo, kupilam bodajze kilka lat temu.
Kolory mozesz obejrzec na www.revlon.com, i dalej brands, colorstay i
powder shadow.

1. Data: 2003-04-11 10:30:42

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnej ceny nie znam, bo pierwszy zestaw, ktory mi wystarczyl na
> bardzo dlugo, kupilam bodajze kilka lat temu.

Potwierdzam bardzo wydajne,ja kilka lat temu kupilam
3 zestawy:violet,smoke,coffee.Mnie najbardziej przypasowal violet.
Co do ceny to na pewno sie duzo nie zmienila,w okolicach 40zl.

pozdrawiam
Adrianna

1. Data: 2003-04-11 12:27:01

Temat: Revlon - testery.
Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekam od nich na odpowiedz w sprawie obu firm, ale na pierwszego
> maila nie odpowiedzieli....

Ja wyslalam do nick maila z prosba o probki i odpowiedzieli mi niecala
godzine pozniej, ze probkami nie dysponuja i moge sobie skorzystac z testerow
w sklepach. Oj narazila mi sie ta firma. Zastanawialam sie nad podkladem
Colorstay ale chyba sobie odpuszcze i kupie cos od konkurencji, ktora nie ma
problemu z probkami.

A przy okazji mam pytanie. Czy korzystacie z testerow znajdujacych sie w
sklepach? Ja szczerze mowiac nie wyobrazam sobie tego. Mam isc do sklepu bez
makijazu i tam nakladac podklad? A moze nakladac go sobie na reke w celu
sprawdzenia koloru? Oba rozwiazania sa bez sensu, wiadomo przeciez, ze na
twarzy skora jest inna niz na reku.
Jedyna sensowna mozliwosc to przelozenie sobie troche do jakiegos malego
naczynka, zeby pozniej mozna bylo to na spokojnie wyprobowac. Jednak to
wydaje mi sie strasznie niehigieniczne.
Napiszcie czy korzystacie z testerow i jaka jest wasza opinia na ten temat.

1. Data: 2003-04-11 12:35:51

Temat: Re: Revlon - testery.
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Colleen wrote:

> (...)
> Napiszcie czy korzystacie z testerow i jaka jest wasza opinia na ten temat.

Korzystam z testerów przy kupowaniu nowego koloru. Ale muszę
mieć na to dużo czasu. Ścieram cleenexem warstwę wierzchnią z
próbowanego kosmetyku, ścieram odpowiedni kawałek własnego
makijażu i zabawiam się malowaniem każdego oka na inny kolor.
Najczęściej po ok. półgodzinie udaje mi się mieć wszystkie oczy w tym
samym kolorze, w dodatku odpowiednim dla mnie. Na wszelki wypadek
idę w ciemniejszych okularach - a nuż trafi się jakieś niezmywalne cudo :-)
Z podkładem jest prościej - mniejszy wybór kolorów ;-)

Krycha

Pytanie do Kruszynki -Avon sztyft przeciwzmarszczkowy
wlosy
biotatuaż
Blonde spray w Łodzi
Szukam dobrej kosmetyczki w RADOMIU!!!!!!!!!