Rewaloryzacja

1. Data: 2001-06-01 09:23:03

Temat: Rewaloryzacja
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W tym roku otrzymałem zaległą kwotę rewaloryzacji za rok 2000.
Podwyżka (zgodnie z tą kwotą) objęła tylko rentę do grudnia 2000.
Renta od stycznia 2001 pozostaje jednak nadal niepodwyższona (czyli nie
uwzględnia zeszłorocznej rewaloryzacji).

Od 1 czerwca 2001 następuje ponowna rewaloryzacja rent i emerytur (o 12,7%).
Problem w tym, że jest to rewaloryzacja od kwoty niepodwyższonej o
zeszłoroczną rewaloryzację.

Jeśli dobrze liczę, to poradźcie co z tym fantem zrobić?

Pearl
Archiwum pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

2. Data: 2001-06-01 12:11:55

Temat: Re: Rewaloryzacja
Od: "Wojtek Działach" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od 1 czerwca 2001 następuje ponowna rewaloryzacja rent i emerytur (o
12,7%).
> Problem w tym, że jest to rewaloryzacja od kwoty niepodwyższonej o
> zeszłoroczną rewaloryzację.

Waloryzacja o 12,7% zawiera waloryzację za rok 2001 oraz wyrównanie za 2000
rok.

Pozdrawiam,
Wojciech Działach
w...@p...com

3. Data: 2001-06-05 05:58:13

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Działach" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Waloryzacja o 12,7% zawiera waloryzację za rok 2001 oraz wyrównanie za
2000
> rok.

Coś mi się wydaje, że to ja mam rację. Oszukują nas jak mogą.

<> MAMIŃSKI: TEGOROCZNA PODWYŻKA ŚWIADCZEŃ NIEDOSZACOWANA

Przewodniczący Krajowej Partii Emerytów i Rencistów Tomasz Mamiński
mówił na poniedziałkowej konferencji prasowej, że wg KPEiR tegoroczna
podwyżka rent i emerytur jest niedoszacowana. W połowie maja ZUS
poinformował, że od 1 czerwca o 12,7 proc. wzrosną świadczenia emerytów
i rencistów.
Wg Mamińskiego wchodzący do tegorocznej waloryzacji wskaźnik 2,8 proc.
korygujący zeszłoroczną, niedoszacowaną (w związku z wyższą inflacją od
planowanej) waloryzację, powinien być wliczany do podstawy świadczeń
także w okresie od stycznia do czerwca bieżącego roku. "Od stycznia do
czerwca rząd wziął kolejny raz pożyczkę i będziemy chcieli żeby ten
dług zwrócił" - mówił Mamiński.

http://dziennik.pap.com.pl/polska/20010604192307.htm

4. Data: 2001-06-05 08:01:40

Od: "Wojtek Działach" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

--

> Coś mi się wydaje, że to ja mam rację. Oszukują nas jak mogą.

Być może obydwoje mamy rację. ZUS i rząd twierdzi, że waloryzacja o 12,7%
obejmuje rok 2000 i 2001. I to jest prawda, jak się jednak okazuje nie cała.
Ale rząd kłamie nonstop od kilku lat, więc nie powinniśmy być tym
zaskoczeni.

Pozdrawiam,
Wojciech Działach
w...@p...com

Odliczenia podatkowe
Pogotowie ratunkowe raz jeszcze
Czasem trzeba przelknac
Pogotowie ratunkowe - czyli - lekarz tu nie przyjmuje
Jaki komputer + oprogramowanie dla wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego