Prawo jazdy

1. Data: 2001-06-01 13:34:21

Temat: Prawo jazdy
Od: "Gangsta" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prosbe !
Gdzie mozna zrobic prawo jazdy ktos z dysfunkcja narzadu ruchu?( slyszalem,
ze w Poznaniu jest taki osrodek). Ja jestem z woj. lubuskiego

Pozdrawiam
Tomasz

2. Data: 2001-06-01 15:14:37

Temat: Re: Prawo jazdy
Od: "Smen" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna zrobic prawo jazdy ktos z dysfunkcja narzadu
uchu?( slyszalem,
> ze w Poznaniu jest taki osrodek). Ja jestem z woj. lubuskiego

jestem z Legnicy a robiłem kurs we wrocławiu, szkoła nazywała sie RADAR i z
tego co wiem dalej istnije tylko zmienili siedzibe wiec nowego adresu nie
mam. Powinieneś go dostać na informacji telefonicznej.

Widziałem też rekłamy PZMotu z Lubina obok Legnicy, w reklamach twierdzili
że mają przystosowane samochody.

Ale polecam Radar z wrocławia

Smen

-------
s...@p...fm

3. Data: 2001-06-03 16:08:17

Od: "tetros" <b...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smen" <v...@p...fm> wrote in message news:9f8bgq$l8t$1@news.tpi.pl...
> [...]
> mam. Powinieneś go dostać na informacji telefonicznej.
>
> Widziałem też rekłamy PZMotu z Lubina obok Legnicy, w reklamach twierdzili

Polecam Konstancin pod Wawa, ale to troszke daleko

4. Data: 2001-06-04 12:19:51

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smen" <v...@p...fm> napisał
w wiadomości news:9f8bgq$l8t$1@news.tpi.pl...

> jestem z Legnicy a robiłem kurs we wrocławiu, szkoła
> nazywała sie RADAR i z tego co wiem dalej istnije tylko
> zmienili siedzibe wiec nowego adresu nie
> mam. Powinieneś go dostać na informacji telefonicznej.

Wedlug internetowej ksiazki telefonicznej http://www.pkt.com/

Nauka jazdy
(0-71) 349 32 81 Radar
Wrocław, pl. Świętojański 1

Maciek

Rewaloryzacja
Odliczenia podatkowe
Pogotowie ratunkowe raz jeszcze
Czasem trzeba przelknac
Pogotowie ratunkowe - czyli - lekarz tu nie przyjmuje