Odbiór paszportu- ułatwienia

1. Data: 2001-06-01 17:06:55

Temat: Odbiór paszportu- ułatwienia
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 27 maja NIE TRZEBA JUŻ ODBIERAĆ PASZPORTU OSOBIŚCIE. Można to zrobić za
pośrednictwem (upoważnionej) osoby trzeciej.

Tego dnia bowiem weszło w życie nowe rozporządzenie, które zmieniło tryb
wydawania paszportów. Rozporządzenie to znajduje się w Dzienniku Ustaw Nr
48, poz. 505, z tego roku rzecz jasna.

Przy okazji mam pytanie. Jestem w trakcie pisania artykułu, wyjaśniającego,
jak człowiek nie w pełni sprawny fizycznie, albo i całkiem sparaliżowany,
może załatwiać swoje sprawy w urzędach.
Może znacie jakieś pismo, które mogłoby być tym zainteresowane ?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
Marta