CZY NAPRAWDE NIKT NIE MOŻE MI POMÓC w wypełnieniu WNIOSKU O DOFINANSOWANIE

1. Data: 2001-06-01 19:46:13

Temat: CZY NAPRAWDE NIKT NIE MOŻE MI POMÓC w wypełnieniu WNIOSKU O DOFINANSOWANIE
Od: "Piotr Smus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PONAWIAM SWOJA PROSBE !!!

Zwracam sie z wielka prosba o pomoc w wypełnieniu wniosku o dofinasowanie ze
srodkow PFRONu likwidacji barier architektoniczy i urbanistycznych w miejscu
zamieszkania.

Prosił bym o pomoc jak prawidlowo wypelnic taki wniosek co jest warte
zaznaczenia a czego nie ma potrzeba zaznaczać jakie kryteria sa wymagane,
naprzyklad czy lepiej zaznaczyc ze porusza sie na wozku inwalidzkim czy że
porusza sie za pomoca chodzika ?
Rowniez jezeli jest to mozliwe prosilbym o pomoc w wypelnieniu wniosku o
dofinansowanie zakupu urzadzeń z zakresu likwidacji barier w komunikowaniu
sie. Nie mam nawet pojecia jaka nalezy podac nazwe urzadzenia ?

Bardzo prosze o pomoc !!!

Mam mame chora na Stwardnienie Rozsiane jest inwalida I grupy. Aktualnie
moja sytuacja finansowa nie pozwala mi na realizacje jakich kolwiek
inwestycji. Stan zdrowia mojej mamy w okresie 2 lat bardzo sie pogorszyl. Do
tej pory radzilem sobie sam, wysylalem mame prywatnie do sanatorium, wozilem
2 razy w tygodniu na rechabilitacje. W tej chwili nie jestem juz w stanie
finasowac tej rechabilitacji. Po polrocznej przerwie jestem przerazony
tempem pogarszania sie stanu zdrowia mojej mamy. Szukam w tej chwili jakiej
kolwiek doraznej pomocy ale zaczynam napotykac na same problemy a do tego
brak informacji o mozliwosciach i metodach hamuje calkowicie moja szanse.
Mieszkamy w Aleksandrowie Lodzkim, i chociaz do Lodzi to tylko 35 km to do
dnia dzisiejszego nie udalo mi sie zalatwic nawet transportu mamy na
rechabilitacje co byloby juz wielkim ulatwieniem.
Nie mam pojecia do kogo mozna sie zglosic gdzie szukac pomocy co robic ?

Prosze o pomoc i jakie kolwiek wskazowki za kazda pomoc z gory dziekuje

Pozdrawiam

Dariusz Smus
--
a...@p...onet.pl

2. Data: 2001-06-02 10:01:50

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Smus" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dofinansowanie zakupu urzadzeń z zakresu likwidacji barier w komunikowaniu
> sie. Nie mam nawet pojecia jaka nalezy podac nazwe urzadzenia ?

Przede wszystkim polecam wizyte w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,
to oni zajmuja sie obecnie rozdzialem srodkow (ale "kase" trzyma PFRON).
Mam tez w formie elektronicznej (moge przeslac na priv) formularz
wniosku o likwidacje barier, polecam tez odwiedzenie strony
www.pfron.org.pl .Natomiast jesli chodzi o likwidacje barier w komunikacji
to w PCPR powinni miec wykaz urzadzen, ktore dofinansowuja. Natomiast
merytorycznie nie potrafie Ci pomoc w wypelnieniu wniosku, bo nie znam
dokladnych warunkow lokalowych Twojej Mamy. Musisz sobie odpowiedziec
na pytanie, co najbardziej utrudnia Jej zycie (czy ma przystosowana lazienke
czy moze bez problemow opuscic mieszkanie tzn bez zbednych schodkow
i innych utrudnien, czy szerokosc drzwi umozliwia poruszanie sie wozkiem
po mieszkaniu itp. itd. ). Natomiast bariery w komunikowaniu sie nie
obejmuja problemow z transportem. Sprawdz, czy w Lodzi jest jakis
transport publiczny dla ON.
Mam nadzieje, ze w czyms pomoglem.
pozdrawiam
RT