Rezonans a klaustrofobia

11. Data: 2005-07-26 20:02:33

Temat: Re: Rezonans a klaustrofobia
Od: "Livia" <psotnick@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Carni" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dc5sqo$q2t$1@inews.gazeta.pl...

> Pytałem o haczyk, bo dziwne mi się wydaje, że produkują te
> urządzenia "klaustrofobiczne" jeśli jest możliwe zrobienie urządzenia
> całkowicie otwartego. Zastanawiałem się, czy może w tym otwartym jest
obraz
> gorszej jakości, badanie trwa dłużej, czy coś w tym stylu...

Badanie trwa tyle samo, a nawet krócej (przynajmniej w przypadku mojego
kolana) a obraz jest normalnej jakości - czyli taki, jak w systemie
zamkniętym (ortopeda nie miał problemu z diagnozą).
Ale faktycznie nie wiem w takim razie, po co produkować te
"klaustrofobiczne" aparaty. Może one po prostu są starsze? A może się
wreszcie wypowie ktoś, kto się na tym zna lepiej? :-)

Pozdrawiam,

Livia