Roaccutane

1. Data: 2002-03-15 11:22:01

Temat: Roaccutane
Od: "Jazz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo ladna skore twarzy ale niestety dekolt i plecy nie. Nie pomagaja
na to zadne mascie ani antybiotyki. Czy lek o nazwie Roaccutane moze mi
pomoc? Jakie sa skutki uboczne stosowania i ile kosztuje?

Agnieszka

2. Data: 2002-03-15 11:22:33

Temat: Re: Roaccutane
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na to zadne mascie ani antybiotyki. Czy lek o nazwie Roaccutane moze mi
> pomoc? Jakie sa skutki uboczne stosowania i ile kosztuje?

kilka dni temu było o tym. Skutki uboczne mogą być poważne, lek jest drogi
(sprawdź w aptece), kuracja długotrwała.
zabacz także: wszystko, aczkolwiek NIE obiektywnie, o roacutan tutaj:

http://www.roche.com.pl/vademecum/roaccutane.html

m.

3. Data: 2002-03-17 23:22:54

Od: "B.Andersson" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

tyki. Czy lek o nazwie Roaccutane moze mi
będziesz miała świąd odbytu i pochwy

4. Data: 2002-03-18 08:49:44

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B.Andersson" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
> będziesz miała świąd odbytu i pochwy

raczej nie bedzie Ci to dolegać...
m.

Leki antydepresyjne...
Co robic ? (dlugie)
Naczyniak krtani
Endodoncja w Katowicach ?
szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych